al. Krakowska droga E77, 7 ID:6olAKe6q.
Nie pokazuj więcej tej informacji

Powiadomienie o plikach cookie!

Ta witryna internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na niej wyrażasz zgodę na korzystanie z cookie. Czytaj więcej na temat cookie ...

Browser does not accept Cookies!

If you want to use your Miplo profile, you need to enable Cookies in your browser. See the description in the Guide: How to enable Cookies?

Try again to verify Cookies.

not rated

Write comment

Author:

marc1n

002650
See the author's POI

Source:
www.miplo.pl

Created:
18.08.2009, 10:27

Last modified:
27.01.2011, 18:26

POI history
Proposal history

Build in map:
0909 0912 1001 1004 1006 1009 1010 1012 1102 1104 1106 1109 1110 1112 1202 1204 1206 1207 1209 1210 1212 1302 1304 1306 1308 1309 1310 1312 1402 1404 1406 1408

Unchanged from version: 1102

ID: 422884

Fix speedcam 70 km/h

Fix speedcam 70 km/h / Poland

Tarczyn

al. Krakowska
droga E77, 7
ID:6olAKe6q.

Tarczyn (Komornicka 45), distr. piaseczyński, prov. mazowieckie
Reklama
No description in your language, you can see a description in another language...
 

21 comment/s

  • ~Marta (85.219.142.#), day 11.10.2009, 11:11

    Nie wiem dlaczego, ale fotoradar w Tarczynie zrobił mi wczoraj zdjęcie.Nie wiem tylko za co już zdaleka jechałam 60km/h i nie przejechałam na czerwonym świetle.

  • ~wasu (77.255.248.#), day 12.10.2009, 17:43

    ja słyszłem ze łapią za nie zapiete pasy i rozmowe przez komorke

  • ~Krzysiek (95.49.77.#), day 13.10.2009, 23:04

    Marta, ja miałem ten sam przypadek z tym że ja również(jechałem na 100%) niecałe 70 km/h i też nie miałem czerwonego.Zadzwoniłem na Policję i zgłosiłem że coś nie halo - ale powidzieli mi że to nie ich sprawa i zebym dzwonił do Tarczyńskiej Policji - odpuściłem temat dalej.. Niestety wczoraj jadąc zagadałem się z dziewczyną i pyk zdjęcie - patrzę na licznik nie całe 80km/h - no ładnie, znowu stresior mnie dopada i nie wiem co o tym sądzić ? Ciekaw jestem po jakim czasie mniej więcej przychodzą zdjęcia z tych fotoradarów.

  • ~Jinx (213.158.199.#), day 18.10.2009, 00:29

    Ja jechałem dziś 120 w nocy i...mignęło 3x:|

  • ~Marta 2 (83.13.216.#), day 20.10.2009, 08:35

    Słuchajcie, one strzelają fotki, nie tylko na prędkość ale i na czerwone i żółte światło, a przekroczenie prędkości minimalne i strzela.

  • ~julka (85.219.142.#), day 20.10.2009, 09:27

    Tam jest teraz masakra ja zawracałam w stronę wawy dojechałam do osi jezdni a gdy nic już od grójca nie jechało ruszyłam a tu fota. okazało się że właśnie się zmieniały światła teraz to chyba trzeba będzie stać przed światłami i polować może się uda zawrócić tylko chyba wieczorem gdy już jeździ mniej aut. nie wiecie czy można się nie zgodzić z takim mandatem? pozdro i uważajcie

  • BobyKing 054243, day 20.10.2009, 11:47

    skoro pomiar odbywa się poprzez czujniki w jezdni to nie jest to fotoradat tylko radar odcinkowy

  • ~Artur (82.197.47.#), day 23.11.2009, 12:30

    Fotoradar w Tarczynie, Straży Miejskiej w Tarczynie, mijam prawie codziennie. Dziś ok 10:30 pstryknęło, mimoz że jechałem 65km! Zobaczymy czy coś przyślą??? Wcześniej dostałem mandat 300 zł i 6 pkt za wjechanie 0,65 sek po zapaleniu się czerwonego światła przy prędkości -15km (55km.) Żułte pali sie tam ok. 2 sek! Czy ktos wie jak można się odwoływać, Sad Grocki w Grójcu, a gdzie i jak potem się odwołać??? Pozdro

  • ~Paweł (78.30.118.#), day 06.12.2009, 19:40

    a ja mam frajde,dyskoteka za oknem czasem 20 razy na minute strzelają błyski

  • ~jaszczur (77.254.52.#), day 25.12.2009, 16:41

    najlepiej chyba poczekać na poboczu na czerwone a potem ruszyć kiedy będzie zielone bo moze byc zmiana swiatełek w ostatniej chwili i fotka gotowa ja tez przejezdzałem 70km/h na zielonym i strzelił mineły 2 miesiace narazie nic zobaczymy????

  • ~bolek (109.243.88.#), day 04.02.2010, 23:20

    Wczoraj pstryknal mi zdjecie (3 błyski) 95km/h ale zdziwiło mnie to bo nie strzeliło mi w oczy tylko jakby z boku auta, a radar nastawiony jest centralnie na pas ruchu. Czyżby jakiś opóźniony?? :)

  • ~Damian (79.185.21.#), day 05.02.2010, 18:59

    A mi pstryknął dzisiaj... Jechałem 75km/h i jeszcze na czerwonym... Zauważyłem 2 błyski i też jakby z boku;)

  • ~Wojtek (94.40.18.#), day 06.02.2010, 10:57

    A ja jechalem 60km/h w ostatniej chwili zobaczylem zolte i wychamowalem ale juz minalem leciutko linie, strzelil mi fotke, mam nadzieje ze nic nie przyjdzie:/

  • ~kocyk (87.206.36.#), day 09.02.2010, 18:33

    no ja niestety też tam zalapałem się na fotkę. Coś jest nie tak z tym źółtym światłem! Jechalem w nocy, ślisko pada śnieg, 60 na liczniku i przejechałem 1,4s po czerwonym niby. Ciekawy jestem gdzie bym wylądował w takich warunkach jak bym na maxa hamulec wcisnal. Jakby ktoś miał doświedczenie jak wygląda sprawa z odwołaniem to prosze o info

  • ~Ula12236 (94.254.161.#), day 11.02.2010, 11:12

    Chyba każdy się ze mną zgodzi, że fotoradar mobilny w SZCZECINKU jest okropny! 3 dni temu jechałam z prędkością 60km/h a on zrobił mi zdjęcie! Ponadto straż miejska ustawiła go za drzewami - TAM GDZIE NIKT GO NIEWIDZIAŁ! CO MAM ROBIĆ? POMÓŻCIE!!!

  • ~ham223 (94.254.161.#), day 11.02.2010, 11:17

    Powiem krótko!
    Dla mnie FOTORADAR W TARCZYNIE JEST WIELKIM POMYLENIEM!!! Wczoraj przejeżdżałem przez tarczyn drogą DK7 a na liczniku pokazywało mi 60 km/h a REDFLEX (Nazwa fotoradaru, o którym jest temat) Pstryknął mi 3X FOTKĘ!!! CO MAM ZROBIĆ??? NIE CHCĘ PŁACIĆ ZA 3 ZDJĘCIA - A NAWET ZA JEDNO!!!

  • ~Genius (79.162.42.#), day 12.03.2010, 22:19

    Ja dzisiaj złapałem sie na fotke przejechałem na czerwonym swietle :/ nie wiecie czy dlugo trzeba czekac na powiadomienie z Policji? ktos dostal juz taki list??

  • ~Strażak z Tarczy (83.16.86.#), day 13.03.2010, 20:00

    Powiem Ci ham223,że ten radar to nie jest WIELKIE POMYLENIE tylko bardzo dobry pomysł gdyż liczba wypadków na tym skrzyżowaniu spadła o ponad połowe.Piszecie o tym że komus tam zrobiło fotke.Gwarantuje że więksości z Was piszących na tym forum więcej sie to nie przytrafi bo będziecie uważać a tym samym żyć długo i szczęśliwie nie robiąc krzywdy sobie i innym uczestnikom.A takie akcje z fotkami przy 60 km./h napewno nie będą karane!!!Pozdrawiam!

  • ~anonim (79.162.50.#), day 17.03.2010, 10:28

    a ja wam powiem tak radar że stoi to dobrze ale dla piratów jadacych grubo ponad tego co jest ustalone ale najwieksza porażką jest robienie zdjęć gdy przejeżdza sie na czerwonym świetle dlaczego? ponieważ jesli chce sie wykonywac taki pomar to należałoby najpierw zainstalować elektroniczny stoper czy zegar pokazujący w sekundach ile zostalo czasu do zmiany światła i wtedy kierowca bedzie wiedział jaka decyzje podjąc a tak to kazdy jedzie zachowawczo nie skupia sie na drodze a na tym zeby sie nie wbic na pomaranczowym i nie zrobic sobie fotki ja juz sie raz złapałem i teraz jadac tamdety mam stresa nie wiem czy jechac 30 km/h blokując samochody z tyłu i w razie czego bezpiecznie wyhamowac?? czy jechac 70km/h i w razie czego ostro hamować powodując ogromne zagrożenie na skrzyżowaniu??? jestem za karaniem wariatów drogowych ale nie ludzi którzy chca bezpiecznie jezdzic po naszych drogach ale jak już coś sie robi trzeba robic to z głową bo samo postawienie radaru nic nie pomoże a spowoduje tylko zagrożenie w ruchu

  • ~Guzio (83.6.70.#), day 21.03.2010, 18:48

    Mi już 2 razy strzelił. Raz leciałem rzeczywiście ze 120 (2 błyski) a raz tak jak niektórzy z was ok. 60 km/h. Nie wiem dlaczego wtedy strzelił. Może wcześniej jechałem szybciej (gdzie są te czujniki w asfalcie?) i wyliczył mi średnią prędkość. Jak na razie nic nie doszło. Z fotki od tyłu łatwo się wymigać (przynajmniej z punktów), ale od przodu może być różnie. Raz udało mi się to w straży miejskiej, ale z policji jeszcze nic mi nie przyszło.

  • Krzysiek1207822, day 28.11.2012, 05:32

    Witam, Mam pytanko wczoraj jadac do Radomia fotoradar w Tarczynie zrobil mi zdjecie. Zarzymalem sie na czerwonym swietle a tu nagle błysk fleszu. Czy ktos z was miał juz taka sytuacje ?????? Mama nadzieje ze nic do mnie nie przyjdzie bo niby za co???. Pozdrawiam :)

Log in