Autor:
Targeo
6513717Zobacz punkty autora
Źródło:
Targeo
Data utworzenia:
01.09.2011, 18:04
Ostatnia modyfikacja:
22.12.2018, 15:51
Historia punktu
Historia propozycji
Wbudowany w mapę:
2601 2511 2509 2507 2505 2503 2501
Niezmieniony od wersji: 1200
ID: 679140
Najbliżej położone POI:
BLOK AKTYWNOŚCI TWÓRCZEJ
Cel zajęć – rozpoznawanie i ujawnianie zainteresowań oraz zdolności, rozwijanie odwagi twórczej, wyobraźni i kreatywności.
Program:
I rok: Poznanie (praca w oparciu o propozycje nauczycieli)
integracja zespołu klasowego
rozpoznanie zainteresowań i zdolności
trening twórczości
II rok: Poszukiwanie (wspólne poszukiwania i zbieranie doświadczeń)
praca w grupach tematycznych
realizacja projektów grupowych
samodzielność grupy w wyborze tematyki i form pracy
III rok: Proponowanie (indywidualne poszukiwania i propozycje)
proponowanie własnych tematów, koncepcji i form pracy
realizacja indywidualnych projektów
Formy i metody pracy:
projekty artystyczne
projekty badawcze
obozy naukowe, wyprawy badawcze
zajęcia w placówkach kulturalno-oświatowych (teatry, muzea, galerie sztuki, domy kultury, filharmonia, biblioteki)
zajęcia w placówkach naukowych i laboratoriach
spotkania z przedstawicielami środowisk twórczych i naukowych
spektakle autorskie
plenery fotograficzne i plastyczne
publiczne prezentacje efektów działań twórczych i badawczych
Cele Gimnazjum Nr 14
Rozbudzanie potrzeby kierowania się w życiu najwyższymi wartościami moralnymi.
Przygotowanie do pełnego i odpowiedzialnego uczestniczenia w życiu społecznym i kulturalnym środowiska.
Rozwijanie u każdego ucznia:
samodzielności,
poczucia indywidualności,
kreatywności.
Zajecia pozalekcyjne
W szkole organizowane są zajęcia pozalekcyjne uwzględniające różnorodne zainteresowania uczniów. Oferta jest bardzo bogata, uczniowie zapisują się na zajęcia klubowe podczas Giełdy Klubów organizowanej we wrześniu.
Zajęcia artystyczne
Klub taneczno-muzyczny
Klub Teatralny
Kluby naukowe
Klub Przedsiębiorczości
Klub Dziennikarza
Klub Euklidesik
Klub MAT
Klub języka angielskiego
Klub języka francuskiego
Klub Informatyka
Klub Historyka
Kółko filozoficzne
Klub Chemika
Klub Geografa
Klub Fizyka
Klub Biologa
Klub matematyczno-informatyczny
Klub "theKF"
Oferujemy również liczne zajęcia sportowe: koszykówka, pika nożna, siatkówka, taniec, szachy, zajęcia rekreacyjne.
Szkołę wyróżnia:
elementy stroju galowego - niebieski krawat z godłem szkoły, logo szkoły,
blok aktywności twórczej - innowacja pedagogiczna,
Centrum Informacyjne (biblioteka i czytelnia wyposażona w komputery ze stałym dostępem do Internetu),
obozy naukowo-integracyjne,
lekcje tańca (w ramach lekcji wychowania fizycznego),
projekty ogólnoszkolne o zasięgu ogólnoszkolnym i środowiskowym,
bale karnawałowe i półmetkowe,
coroczne prezentacje dorobku klas,
duża liczba laureatów i finalistów konkursów: zDolny Ślązak Gimnazjalista z języka polskiego, matematyki, chemii i języka angielskiego, wiedzy o społeczeństwie, historii i biologii; ogólnopolskiego konkursu INTERNET - GRAFIKA - ALGORYTMY, Wrocławskiej Edycji XII Ogólnopolskiego Samorządowego Konkursu Nastolatków "Ośmiu Wspaniałych", Ojczyzna Polszczyzna, Wielkiej Nagrody Miasta Wrocławia, konkurs na słuchowisko radiowe - "Motel w pół drogi", prace literackie i plastyczne w konkursach z przedsiębiorczości, w konkursach językowych, poetyckich, pisarskich, recytatorskich, teatralnych, filmowych, grafiki komputerowej, plastycznych i muzycznych, konkursów matematycznych, turniejów szachowych, piłki koszykowej i siatkowej, a także piłki nożnej, w tenisie stołowym, biegach przełajowych, narciarstwie alpejskim, snowbordzie i tańcach towarzyskich,
funkcjonowanie Samorządu Uczniowskiego w ramach programu "Moja klasa - gospodarzem szkoły",
dobrze wyposażona baza szkolna w tym pracownie językowe, blok sportowy i sala teatralna,
lekcje chemii i zajęcia pozalekcyjne w profesjonalnym gabinecie chemicznym.
Model Absolwenta
Szkoła, podejmując działania dydaktyczne i wychowawcze, zmierza do tego, aby nasz absolwent:
Kierował się w życiu najwyższymi wartościami moralnymi (dobro, przyjaźń, uczciwość).
Miał poczucie więzi z Małą Ojczyzną.
Miał świadomość własnej indywidualności przy jednoczesnej tolerancji dla innych postaw.
Umiał współdziałać w grupie i odpowiadał za własne postępowanie.
Odczuwał potrzebę doskonalenia się i bycia kreatywnym.
Odznaczał się wysoką kulturą osobistą i był wrażliwy na piękno.
Miał potrzebę uczestniczenia w życiu społecznym i kulturalnym środowiska.
Cel zajęć – rozpoznawanie i ujawnianie zainteresowań oraz zdolności, rozwijanie odwagi twórczej, wyobraźni i kreatywności.
Program:
I rok: Poznanie (praca w oparciu o propozycje nauczycieli)
integracja zespołu klasowego
rozpoznanie zainteresowań i zdolności
trening twórczości
II rok: Poszukiwanie (wspólne poszukiwania i zbieranie doświadczeń)
praca w grupach tematycznych
realizacja projektów grupowych
samodzielność grupy w wyborze tematyki i form pracy
III rok: Proponowanie (indywidualne poszukiwania i propozycje)
proponowanie własnych tematów, koncepcji i form pracy
realizacja indywidualnych projektów
Formy i metody pracy:
projekty artystyczne
projekty badawcze
obozy naukowe, wyprawy badawcze
zajęcia w placówkach kulturalno-oświatowych (teatry, muzea, galerie sztuki, domy kultury, filharmonia, biblioteki)
zajęcia w placówkach naukowych i laboratoriach
spotkania z przedstawicielami środowisk twórczych i naukowych
spektakle autorskie
plenery fotograficzne i plastyczne
publiczne prezentacje efektów działań twórczych i badawczych
Cele Gimnazjum Nr 14
Rozbudzanie potrzeby kierowania się w życiu najwyższymi wartościami moralnymi.
Przygotowanie do pełnego i odpowiedzialnego uczestniczenia w życiu społecznym i kulturalnym środowiska.
Rozwijanie u każdego ucznia:
samodzielności,
poczucia indywidualności,
kreatywności.
Zajecia pozalekcyjne
W szkole organizowane są zajęcia pozalekcyjne uwzględniające różnorodne zainteresowania uczniów. Oferta jest bardzo bogata, uczniowie zapisują się na zajęcia klubowe podczas Giełdy Klubów organizowanej we wrześniu.
Zajęcia artystyczne
Klub taneczno-muzyczny
Klub Teatralny
Kluby naukowe
Klub Przedsiębiorczości
Klub Dziennikarza
Klub Euklidesik
Klub MAT
Klub języka angielskiego
Klub języka francuskiego
Klub Informatyka
Klub Historyka
Kółko filozoficzne
Klub Chemika
Klub Geografa
Klub Fizyka
Klub Biologa
Klub matematyczno-informatyczny
Klub "theKF"
Oferujemy również liczne zajęcia sportowe: koszykówka, pika nożna, siatkówka, taniec, szachy, zajęcia rekreacyjne.
Szkołę wyróżnia:
elementy stroju galowego - niebieski krawat z godłem szkoły, logo szkoły,
blok aktywności twórczej - innowacja pedagogiczna,
Centrum Informacyjne (biblioteka i czytelnia wyposażona w komputery ze stałym dostępem do Internetu),
obozy naukowo-integracyjne,
lekcje tańca (w ramach lekcji wychowania fizycznego),
projekty ogólnoszkolne o zasięgu ogólnoszkolnym i środowiskowym,
bale karnawałowe i półmetkowe,
coroczne prezentacje dorobku klas,
duża liczba laureatów i finalistów konkursów: zDolny Ślązak Gimnazjalista z języka polskiego, matematyki, chemii i języka angielskiego, wiedzy o społeczeństwie, historii i biologii; ogólnopolskiego konkursu INTERNET - GRAFIKA - ALGORYTMY, Wrocławskiej Edycji XII Ogólnopolskiego Samorządowego Konkursu Nastolatków "Ośmiu Wspaniałych", Ojczyzna Polszczyzna, Wielkiej Nagrody Miasta Wrocławia, konkurs na słuchowisko radiowe - "Motel w pół drogi", prace literackie i plastyczne w konkursach z przedsiębiorczości, w konkursach językowych, poetyckich, pisarskich, recytatorskich, teatralnych, filmowych, grafiki komputerowej, plastycznych i muzycznych, konkursów matematycznych, turniejów szachowych, piłki koszykowej i siatkowej, a także piłki nożnej, w tenisie stołowym, biegach przełajowych, narciarstwie alpejskim, snowbordzie i tańcach towarzyskich,
funkcjonowanie Samorządu Uczniowskiego w ramach programu "Moja klasa - gospodarzem szkoły",
dobrze wyposażona baza szkolna w tym pracownie językowe, blok sportowy i sala teatralna,
lekcje chemii i zajęcia pozalekcyjne w profesjonalnym gabinecie chemicznym.
Model Absolwenta
Szkoła, podejmując działania dydaktyczne i wychowawcze, zmierza do tego, aby nasz absolwent:
Kierował się w życiu najwyższymi wartościami moralnymi (dobro, przyjaźń, uczciwość).
Miał poczucie więzi z Małą Ojczyzną.
Miał świadomość własnej indywidualności przy jednoczesnej tolerancji dla innych postaw.
Umiał współdziałać w grupie i odpowiadał za własne postępowanie.
Odczuwał potrzebę doskonalenia się i bycia kreatywnym.
Odznaczał się wysoką kulturą osobistą i był wrażliwy na piękno.
Miał potrzebę uczestniczenia w życiu społecznym i kulturalnym środowiska.

43 m
52 m
52 m
64 m
69 m
79 m
81 m
83 m
84 m
89 m
90 m
97 m
Brak komentarzy
Zaloguj się