Gajowa 33 85-087 Bydgoszcz tel. +48791202220 pon-ndz 8:00-19:00 http://www.dzieckoulogopedy.pl gabinet@dzieckoulogopedy.pl
Nie pokazuj więcej tej informacji

Powiadomienie o plikach cookie!

Ta witryna internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na niej wyrażasz zgodę na korzystanie z cookie. Czytaj więcej na temat cookie ...

Brak głosów

Napisz komentarz

Autor:

Targeo

6507991
Zobacz punkty autora

Źródło:
Targeo

Data utworzenia:
25.08.2014, 12:04

Ostatnia modyfikacja:
09.09.2017, 10:30

Historia punktu
Historia propozycji

Wbudowany w mapę:
2511 2509 2507 2505 2503 2501 2411

Niezmieniony od wersji: 1710

ID: 878784

Lekarz

Lekarz / Polska

LOGOPEDA DZIECIĘCY Sylwia Tomaszewska

Bydgoszcz

Gajowa 33
85-087 Bydgoszcz
tel. +48791202220
pon-ndz 8:00-19:00
http://www.dzieckoulogopedy.pl
gabinet@dzieckoulogopedy.pl

Umiejętność poprawnego porozumiewania się stanowi istotę współżycia w społeczeństwie.

    Mowa związana jest z ogromnym obszarem działań każdego człowieka i wpływa na kształtowanie się jego osobowości. Opanowanie właściwej techniki mówienia, wyraziste wymawianie głosek i wyrazów daje dziecku większą szansę na sukces szkolny i pozwala uniknąć wielu niepotrzebnych stresów. Należy bowiem pamiętać, że wadliwa wymowa utrudnia dziecku nie tylko sytuację szkolną, ale i środowiskową - jest bowiem powodem do drwin ze strony rówieśników. Skutkiem tego są zaburzenia zachowania dziecka z
wadą wymowy. Prawidłowa wymowa ma również wpływ na procesy percepcyjne, a w szczególności na naukę czytania i pisania Dlatego należy starać się, by zaburzenie mowy zostało usunięte, zanim dziecko podejmie naukę w szkole.

 Dzieci z wadami wymowy często są wyśmiewane przez rówieśników, są nieśmiałe, zahamowane, małomówne, rozwija się w nich poczucie małej wartości.

W czasie zajęć logopedycznych w gabinecie wprowadzam elementy zabawowe stwarzając swobodną atmosferę do ćwiczeń logopedycznych, które na początku mogą być krepujące dla dzieci. W terapii stosuje stopniowanie trudności, w ten sposób daje dziecku możliwość przeżycia sukcesu i zadowolenia. Natomiast stosując pochwały i nagrody, mobilizuje dziecko do dalszej wytężonej pracy w ćwiczeniach logopedycznych.

 

Brak komentarzy

Zaloguj się