Parkowa 6 58-540 Karpacz tel. +48757618020

Brak głosów

Napisz komentarz

Autor:

AutoMapa

143414
Zobacz punkty autora

Źródło:
AutoMapa

Data utworzenia:
Thu May 14 02:47:33 2009

Ostatnia modyfikacja:
Thu Apr 4 13:56:16 2019

Historia punktu
Historia propozycji

Wbudowany w mapę:
2509 2507 2505 2503 2501 2411 2409

Niezmieniony od wersji: 1904

ID: 358292

Hotel

Hotel / Polska

REZYDENCJA

Karpacz

Parkowa 6
58-540 Karpacz
tel. +48757618020

1 komentarz(y/e)

  • PPepe.EU 087150, dnia Thu Mar 11 22:11:23 2010

    Zanim zamówisz noclegi przeczytaj.

    Plusy:
    - centrum Karpacza (wszędzie blisko - bankomat, apteka, sklepy, restauracje itp.);
    - obiekt odsunięty od głównej drogi co powoduje, że nie odczuwa się "gwaru miasta";
    - pracownicy bardzo, bardzo sympatyczni i uczynni, choć bardzo "ograniczeni" przez w mojej ocenie "chore" zasady firmy;
    - duże pokoje (przynajmniej mi się taki trafił);
    - blisko stoku "Kolorowa" oraz "U Musa" - łagodniejszy, gdzie małe dzieci mogą stawiać pierwsze kroki na nartach.

    Minusy:
    - śniadania szwedzki stół - mały wybór, jednolicie (np. 6 dni pod rząd paróweczki). Posiłek wydawany w godz. 8-10, ale już o 9 brakuje wszystkiego a obsługa rozkłada ręce zamiast przejść się do sklepu np. po jajeczka na jajecznicę. Kto zawinił? - Pani manager hotelu lecz oczywiście np. w niedzielę jest niedostępna a w tygodniu nie interesuje się stanem obsługi a czeka jedynie na skargi klientów;
    - traktują klientów jak złodziei przez to, że wymagają płatności w pierwszym dniu pobytu za całość pomimo tego, że klient uiszcza zaliczkę w 30 % wartości usługi na długo wcześniej co nie stanowiło w moim przypadku małej sumki biorąc pod uwagę czas, ilość osób i zamówiony "standard";
    - BRAK do obiado-kolacji jakiegokolwiek napoju. Nie podają herbaty, kompotu, soku czy innego płynu. Gościu kup sobie u nas (dodatkowo zapłać) lub przynieś z miasta (ze sklepu) - żenada. A co najważniejsze NIE informują o tym podczas zamawiania usługi ani telefonicznie, pocztą elektroniczną (np. w dokumencie potwierdzenia rezerwacji czy regulaminie świadczenia usługi) nie wspominając o choć jednej informacji na stronie internetowej.
    Dodatkowo wielkość porcji stanowi kolejny problem. Pięciolatek z trudem się najadał a co dopiero jego tatuś z "dużym apetytem";
    - brak dostępu do czajnika z możliwością przegotowania wody np. na herbatę lub do rozrobienia kaszki dla małego dziecka. Brak takiego czajnika zarówno w pokojach i na korytarzach. W ofercie jest jedynie możliwość wypożyczenia termosu do którego obsługa naleje przegotowanej wody i tu małe ale - czystość termosu czasami pozostawia wiele do życzenia.

    Podsumowując - pensjonat a nie hotel trzygwiazdkowy, co zresztą potwierdza "po cichu" manager hotelu podczas przyjmowania uwag do wiadomości.

    Gdy jedziesz z dziećmi to możesz się zdziwić. No chyba, że ja mam jakieś zbyt wygórowane wymagania.

    Opis to stan świadczenia usług na luty 2010 roku.

    PS. Gdy klient jest "pyskaty" a zaliczam się do takich to przy prawidłowym wyłożeniu uwag można przynajmniej odzyskać cześć pieniędzy za usługę.

Zaloguj się