Nie pokazuj więcej tej informacji
Powiadomienie o plikach cookie!
Ta witryna internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na niej wyrażasz zgodę na korzystanie z cookie. Czytaj więcej na temat cookie ...

Author:
fotokowal
000245See the author's POI
Source:
www.miplo.pl
Created:
04.09.2010, 14:54
Last modified:
19.01.2018, 19:35
Build in map:
2509 2507 2505 2503 2501 2411 2409
Unchanged from version: 1110
ID: 569183
Żenujący poziom fachowości oraz traktowanie klienta.
Facet jest bezczelny, zostawiam mu samochód z powodu nie działającej klimatyzacji,
odbieram, ok działa. Po dwóch godzinach otwieram maskę i widzę że nie mam zamontowanej
rury dolotowej do filtra powietrza, dzwonie do gościa i pytam czy ściągali rurę,
tak ściągał żeby mieć dojście, mówi że luzował też alternator.
Mówi mi żebym w poniedziałek ( odebrałem auto w sobotę ) podjechał po rurkę,
mówię że nie da rady bo w niedziele wieczorem jadę tym autem do Gdańska,
na to mechanik - aaa wie pan ta rura jest niepotrzebna, może pan spokojnie tak jechać,
jak pan wróci to pan odbierze. Ok, w ten sam dzień klimatyzacja przestała działać,
po tygodniu wracam i jadę do naszego mechanika. Dzień dobry, trzy rzeczy mam do Pana,
po pierwsze rura, po drugie klimatyzacja przestała działać w ten sam dzień w którym
odebrałem auto, po trzecie, mówił Pan że odkręcał alternator i nie wiem czy jest
dobrze naciągnięty bo przy odpalaniu, nie zawsze, pojawiają się dziwne odgłosy. Otwiera maskę
chcę żebym odpalił auto, stwierdza że alternator jest jest ok i mówi coś w stylu że zwalam
wszystkie stare usterki auta na niego. Stwierdza że rurki od filtra powietrza nie ma, pytam więc
czy mam ją sobie sam kupić, odpowiada że może mi ją kupić bo go stać.
Klimatyzacja, sprawdza szczelność układu, stwierdza brak płynu, po 30stu minutach dowieduje się
że mam nieszczelną chłodnicę klimatyzacji, pytam więc czy szczelność układu nie powinna
być sprawdzona zanim uzupełni się płyn, na co mechanik odpowiada że nie uważa tak, i że wszystko jest super.
Podsumowując, zapłaciłem 200zł za pół dnia działającej klimatyzacji i straciłem rurkę
z filtra powietrza, nigdy nie trafiłem na gorszy warsztat! Zdecydowanie odradzam!
PS. Facet nie dał paragonu, tylko wziął kasę, a jeśli ktoś nie drukuje paragonów to...