Nie pokazuj więcej tej informacji

Powiadomienie o plikach cookie!

Ta witryna internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na niej wyrażasz zgodę na korzystanie z cookie. Czytaj więcej na temat cookie ...

not rated

Write comment

[Informacja prasowa] AutoMapa z aktualną organizacją ruchu po zamknięciu Mostu Łazienkowskiego

24.02.2015, 13:25: Anonim

AutoMapa uwzględnia czasowe zamknięcie wjazdu na Most Poniatowskiego w Warszawie i nową organizację ruchu po zamknięciu Mostu Łazienkowskiego!

Od 23 lutego, w godzinach 7 – 10 odcinek łączący Wał Miedzeszyński z Mostem Poniatowskiego dostępny jest wyłącznie dla komunikacji miejskiej. Kierowcy mogą poruszać się nim poza godzinami porannego szczytu. Dodatkowo, na moście Poniatowskiego, Wale Miedzeszyńskim i w Al. Jerozolimskich pojawiły się dodatkowe buspasy. Dla kierowców oznacza to dodatkowe korki i utrudnienia drogowe.

Kierowcy korzystający z AutoMapy w godzinach, w których łącznik Mostu Poniatowskiego dostępny jest dla ruchu kołowego, mają go do dyspozycji przy wyznaczaniu tras i podczas nawigacji. Decyzję o tym, czy trasa będzie przebiegać łącznikiem i mostem AutoMapa podejmuje automatycznie, bazując na czasie dojazdu z uwzględnieniem aktualnego stanu zakorkowania dróg.

AutoMapa, dzięki systemowi AutoMapa Traffic jest w chwili obecnej jedyną prawidłowo prowadzącą nawigacją w takich warunkach drogowych. Jako pierwsza i przez długi czas jedyna nawigacja AutoMapa zamknęła dla ruchu kołowego Most Łazienkowski w chwilę po jego fizycznym wyłączeniu z ruchu. Wszystkie dane o utrudnieniach i aktualnych zmianach w mapie drogowej wprowadzane są na bieżąco i przesyłane do nawigacji dzięki LiveDrive! – technologii pozwalającej na aktualizację danych drogowych bezpośrednio w urządzeniu wykorzystywanym do nawigacji.

(Źródło: www.AutoMapa.pl)

7739 views AutoMapa

 

6 comment/s

  • Ryszard47, day 25.02.2015, 12:17

    Dlaczego Automapa, wzorem Targeo, nie wprowadziła blokady Mostu Łazienkowskiego za pomocą AMCenter? Nie każdy ma dostęp do AM Traffic. Wiem, że każdy może sobie sam zablokować dany odcinek, ale czy to na tym polega?
    Pozdrawiam

  • Dzidka 023985, day 26.02.2015, 01:35

    Walisz w mur. Od początku wprowadzenia funkcjonalności: AM Traffic czy Live drive tłumaczyłem "ważnym" w AM, że z różnych względów większość użytkowników nie korzysta z tych funkcji i jak - nic! Ściana! Ważniejsze jest justowanie opisów POI w mało ważnych kategoriach tak jak szczyty czy pomniki. Nie istotne, że POI tysiącami, wprowadzone parę lat temu wyświetlane są obecnie na mapie w dziwnych miejscach np: znaki drogowe na dachach domów czy przystanki oddalone od drogi o 50m. To ich nie interesuje. Mają kasę to użytkownik się nie liczy. Liczą się wydumane zasady. Byłem jednym z aktywniejszych użytkowników i moderatorów począwszy od mobilne.net, od 2005 budujących podstawę bazy POI w AM. W 2010 dałem sobie spokój z moderowaniem i dodawaniem POI na miplo. Od roku wysyłam też tylko sporadycznie poprawki do AM /2013 ok. 200 uwzględnionych/. Daj sobie spokój. To wołanie na puszczy!

  • Ryszard47, day 26.02.2015, 11:40

    Do "Ukryty". Dzięki za wyjaśnienia. Wydawałoby się, że autorzy AM powinni dziękować za chęć pomocy w poprawie jakości produktu, ale jest inaczej. W tej sytuacji nie ma się co angażować w "obywatelską" poprawę jakości AM. Pewnie z czasem, jak tak dalej będzie, AM zejdzie na psy. No cóż, takie są efekty samouwielbienia. Pozdrawiam.

  • Ukryty 235579, day 26.02.2015, 22:24

    Nooo, tyś to się bardzo obywatelsko angażował od założenia konta w 2010r ...

  • Ryszard47, day 27.02.2015, 13:38

    Ukryty - Tu nie chodzi o mnie.Faktycznie moja aktywność jest bliska zeru choć mam dwa lokalne sukcesy na Targeo, ale to wynika z tego, że nie jeżdżę po Polsce i nie mogę mieć istotnych uwag odnośnie organizacji ruchu, punktów POI czy fotoradarów. Jak mam gdzieś wyjechać to korzystam poprzez MiploSync i AMCENTER z uprzejmości i uwag innych, którzy w tym zakresie mają większe doświadczenie od mojego.Może jestem idealistą ale chciałbym,poruszając się w nieznanym terenie mieć pełne zaufanie do wskazań i instrukcji AM - rzetelnych wskazań - ale jak sam napisałeś chcąc podzielić się uwagami to jest "walenie w mur" lub "wołanie na puszczy" to obawiam się, że rzesza entuzjastów będzie topnieć i z tą rzetelnością może być różnie. Świadczy o tym fakt, że Most Łazienkowski spalił się dwa tygodnie temu, a oficjalna wersja AM dalej prowadzi przez ten most. I co, i nic. Zero reakcji. Miejscowi o tym wiedzą, ale przyjezdni już nie chociaż było to głośnie wydarzenie. A ile jest takich ograniczeń lokalnych jak objazdy, remonty czy zakazy? Właśnie w takich sytuacjach autorzy AM po zweryfikowaniu informacji od użytkowników powinni możliwie szybko nanieść poprawkę poprzez AMCENTER.
    Cytat: "Korzystając z aplikacji AM'Center, użytkownicy AutoMapy nie posiadający urządzeń z dostępem do Internetu, mogą skorzystać z unikatowej technologii SmartRoutes, dzięki której AutoMapa wyznacza najlepsze trasy przejazdu bazując na doświadczeniach innych użytkowników dróg przejeżdżających dziennie ponad 4 miliony kilometrów po polskich drogach." Powtarzam nie każdy ma dostęp do AMTRAFFIC czy LIVEDRIVE, a ci co mają też w większości nie korzystają ze względu na koszty transmisji danych. Reasumując: nadal uważam, że AM jest dobrym produktem tylko w moim przekonaniu, w niektórych przypadkach, nie nadąża za rzeczywistością. Pozdrawiam

  • Dzidka 023985, day 28.02.2015, 03:12

    " Nooo, tyś to się bardzo obywatelsko angażował od założenia konta w 2010r ..."
    Do Ukryty: sprawdź co znaczy subkonto! Zastanów się dla czego napisałeś datę 2010r. w kontekście do daty, którą podałem jako zakończenie mojej aktywności. Ale to jest nieistotne dla mnie, dziwne że to co napisałem się okazało!

Log in