not rated

Write comment

Aristo Voyager S500

24.02.2010, 11:07: Miplo

COMES rozszerzył portfolio tej marki o nową linię produktów nawigacji samochodowej. ARISTO Voyager S500 to przenośna nawigacja GPS z panoramicznym ekranem o przekątnej 5 cali, której sercem jest specjalizowany szybki procesor Mediatek 3351.

Aristo Voyager oferowany jest z najpopularniejszym obecnie w Polsce oprogramowaniem nawigacyjnym Automapa w wersji zawierającej mapy Polski lub Europy.

Intuicyjne menu pozwala szybko opanować podstawowe funkcje bez konieczności czytania instrukcji obsługi. Nowe urządzenie nawigacyjne, dzięki smukłej obudowie i niewielkiej wadze jest wyjątkowo mobilne. Mimo niewielkich rozmiarów (zaledwie 12.5mm grubości) posiada duży 5-calowy panel dotykowy zespolony z przednią częścią obudowy.

Dzięki wbudowanym aplikacjom, Aristo Voyager S500 może w czasie przerw w podróży służyć jako podręczne centrum rozrywki. Umożliwia ono odczyt plików tekstowych pełniąc rolę czytnika ebooków, Czytnik w odróżnieniu od wielu dostępnych na rynku urządzeń, obsługuje również polskie znaki diakrytyczne, co znacznie ułatwia lekturę utworów literackich. Oprócz czytnika, Aristo Voyager S500 posiada wbudowaną przeglądarkę grafiki umożliwiającą wyświetlanie pojedynczych zdjęć lub pokazu slajdów. Wśród aplikacji znajdziemy również sześć gier logiczno-sprawnościowych, które zapewnią rozrywkę podczas dłuższego postoju.

Sugerowana cena detaliczna ARISTO Voyager S500 o oprogramowaniem AutoMapa Polska XL to 549 zł z VAT. Wersja zawierająca mapy Europy kosztuje 699 zł. Urządzenie objęte zostało 2-letnią gwarancją producenta w systemie „door-to-door”.

Procesor MediaTek MT3351
Pamięć 64 MB SDRAM
64 MB Nand Flash ROM
Interfejsy 1x gniazdo microSD
1x mini USB
1x wyjście Audio (słuchawkowe)
1x głośnik
Wymiary 134 x 84 x 12.5 mm
Waga 160 g
Moduł GPS - wbudowany moduł GPS
- chipset MediaTek MT3328
Antena GPS Antena zintegrowana w obudowie
Multimedia Przeglądarka zdjęć (JPG, BMP)
Czytnik e-book (TXT)
6 gier
Wyświetlacz Rozmiar: 5" TFT
Rozdzielczość: 480x272
panoramiczny
dotykowy
System operacyjny Microsoft Windows CE 5.0
Oprogramowanie Oprogramowanie nawigacyjne AutoMapa (opcja)
Gwarancja - 24 m-ce gwarancji na urządzenie
- 12 m-cy na ekran LCD
- 6 m-cy na akumulator
Zasilanie Bateria litowo-jonowa Li-Ion:
- pojemność 1000mAh
- napięcie 3.7V
Zasilacz samochodowy:
- Wejście 9~24V DV
- Wyjście 5V DC, 1.5A
Akcesoria w zestawie - ramię do montażu w samochodzie
- uchwyt samochodowy
- zasilacz samochodowy
- rysik
- karta SD z oprogramowaniem nawigacyjnym (opcja)

Źródło: http://www.comes.com.pl/

6001 views Aristo Nawigacja GPS Comes

 

1 comment/s

  • foland 000010, day 15.03.2011, 14:57

    Posiadam wersję S500i w cenie 534 zł.
    Moduł GPS startuje szybko - w kilkanaście sekund po uruchomieniu. Nawet w warunkach domowych potrafi, po kilku minutach, nawiązać kontakt z satelitami i wyznaczyć pozycję.
    Czytelność ekranu nawet w słońcu poprawna (nie bardzo dobra). Rysik raczej zbędny, bo ekran dośc dobrze reaguje nawet na duże paluchy.
    Uchwyt dość toporny ale stabilny.
    Chipset najwyraźniej ma wystarczającą moc obliczeniową, ponieważ na trasie w locie przelicza zmiany trasy, nie gubi się, nie zawiesza.
    W zakresie DUN współpracuje bez problemów z Samsung D780, ale bez dostępu do Internetu (dla mnie to nie wada). Informacje o natężeniu ruchu pobiera co wskazany okres i nanosi na mapę. Na razie nie było okazji przetestować działania na żywo - brak korków na trasach którymi się poruszałem.
    Funkcja połączenia z telefonem przekszatałaca ten model w urządzenie głośno mówiące przez które można prowadzić przyzwoitej jakości rozmowy telefoniczne w trakcie jazdy. Co prawda z mojego telefonu nie potrafi pobrać książki telefonicznej ale funkcja sama w sobie jest.
    Porównując z Garmin 255 W (700 zł) i TomTom 930 T (1000 zł) (obydwu używałem ponad rok)widzę różnice w konieczności uruchomienia najpierw Windows a potem mapy co jest raczej irytujące. Interfejs Automapy mógłby być prostszy, a funkcje regulacji (bardzo dobrze, że są) zaszyte gdzieś na drugim planie.
    Ale w przeciwieństwie do TomTom Aristo z Automapą nie uraczył mnie ani razu komunikatem: Nie mogę wyznaczyć trasy, ani też nie kazał wykonać na autostradzie skrętu w lewo (!) aby zjechać z autostrady, ani też nie kazał zjeżdżać z autostrady pod prąd. (Opisane sytuacje testowałem w tych samych miejscach na obu nawigacjach).

Log in