Nie pokazuj więcej tej informacji

Powiadomienie o plikach cookie!

Ta witryna internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na niej wyrażasz zgodę na korzystanie z cookie. Czytaj więcej na temat cookie ...

Brak głosów

Napisz komentarz

AM'Center – dane o korkach dla każdego!

24.05.2010, 14:12: Support

AutoMapa udostępnia aplikację AM'Center, rewolucyjne narzędzie dla wszystkich urządzeń nawigacyjnych nie posiadających dostępu do Internetu pozwalające na wymianę informacji o ruchu drogowym!

Korzystając z aplikacji AM'Center, użytkownicy AutoMapy nie posiadający urządzeń z dostępem do Internetu, mogą skorzystać z unikatowej technologii SmartRoutes, dzięki której AutoMapa wyznacza najlepsze trasy przejazdu bazując na doświadczeniach innych użytkowników dróg przejeżdżających dziennie ponad 4 miliony kilometrów po polskich drogach.

Technologia SmartRoutes jest doskonałym narzędziem dla starszych urządzeń nawigacyjnych bez dostępu do Internetu. W oparciu o najnowszą wersję programu AutoMapa, będą one zasilone danymi o ruchu drogowym, które uwzględniają przy planowaniu tras czasowe ograniczenia ruchu oraz prognozy stanu ruchu drogowego na podstawie statystyk dni tygodnia/świąt i pory dnia. Dane wymieniane z serwerami AutoMapa Traffic tworzą obraz sytuacji drogowej zarówno w miastach, jak i poza nimi i pozwalają sprawnie pokonać korki bazując na statystycznych danych historycznych.

Jak podkreśla Janusz M. Kamiński, szef PR i Marketingu AutoMapy, siłą systemu AutoMapa Traffic jest połączenie dwóch unikatowych technologii: LiveDrive! pozwalającej na otrzymywanie i wysyłanie bieżących informacji o korkach i utrudnieniach drogowych oraz SmartRoutes, bazującej na danych statystycznych.

Aplikacja AM'Center jest uruchamiana na komputerach PC. Po jej instalacji, synchronizacja danych SmartRoutes z urządzeniem PND jest bezobsługowa, a użytkownik może od razu przystąpić do wymiany danych z serwerami AutoMapa Traffic.

AM'Center pobrać mogą wszyscy użytkownicy AutoMapy ze strony www.Miplo.pl

Pobierz program

źródło: www.automapa.pl

69977 wyświetleń AM'Center korki Traffic SmartRoutes LiveDrive!

 

25 komentarz(y/e)

  • Support 346278, dnia 24.05.2010, 15:02

    Wprowadzane przez Użytkowników Miplo informacje nt zablokowanych odcinków są systematycznie przekazywane do systemu AutoMapa Traffic!

    Dane nt nieprzejezdnych odcinków wprowadzajcie do kategorii http://www.miplo.pl/?c=1247&dir=1#showmap[/color]

    Ostatnio zmodyfikowany 16.06.2010, 23:22 przez
  • Ukryty 235579, dnia 24.05.2010, 20:40

    Może by tak ktoś dopisał, że program działa TYLKO z AM6.5beta,
    a wersje AM6.2 i starsze nie są obsługiwane?

  • M4ciek 000209, dnia 25.05.2010, 00:23

    mobik ma rację...... :(

    Ostatnio zmodyfikowany 25.05.2010, 07:58 przez
  • Tomek Sa, dnia 25.05.2010, 08:56

    Po co skoro już to napisałeś? Poza tym na stronie Automapy wyraźnie jest napisane od której wersji dodano obsługę programu AM Center.

  • Anonim, dnia 25.05.2010, 15:07

    Program jest do pobrania stąd i tu powinna być informacja o wymaganej wersji AM, gdyby był do pobrania na stronie AutoMapy to informacja tam by wystarczyła.

  • mariusz..w 000142, dnia 25.05.2010, 21:21

    Wchodzę na stronę miplo.pl i pisze tutaj że "dane o korkach dla każdego" . Gdyby mobik nie napisał o wersji 6.5 w życiu bym o tym nie pomyślał . Żenada i amatorstwo serwisu Miplo ( sorry Tomku B.)

  • mariusz..w 000142, dnia 25.05.2010, 21:26

    Ciekawe jak współpracuje wersja beta z miplo . Jak ją testowałem jakoś nie mogłem pobrać punktów Poi . Twórcy Automapy obiecywali aktualizację 6 razy w roku . Wersja 6.5 jakoś długo nie jest dostępna na stronie ( nie mówię o beta) . Trudno im będzie wywiązać się z tej obietnicy .

  • Anonim, dnia 25.05.2010, 21:43

    czy dobrze rozumiem że synchronizacja przez ten program nie uwzględnia kategorii "Zablokowany odcinek"?

    Jeśli to prawda to chyba dobrze byłoby wszystkie punkty z tej kategorii do "Zablokowana droga, wypadek...

  • marek.l 018356, dnia 25.05.2010, 21:45

    wersja 6.5 na w/g kalkulacji ~90% POI wbudowanych
    nie wiem ile wyznaczyłeś do synchronizacji ale pewnie niewiele więc też niewiele zostało pobranych
    druga sprawa bez testów będzie opóźnienie
    jak wygląda można zerknąć
    http://www.miplo.eu/articles/images/60FjH0lC682c.jpg
    innowacji jest wiele
    jedne przydatne drugie mniej, a nawet zbędne
    ale to tylko moja opinia
    komentarz dotyczy wersji BETA2

  • marek.l 018356, dnia 25.05.2010, 21:47

    ma w/g mojej kalkulacji
    * uzupełnienie *

  • Anonim, dnia 25.05.2010, 21:56

    marek.l czy Twój komentarz dotyczy mojego pytania? bo nic nie kumam

  • mariusz..w 000142, dnia 25.05.2010, 21:58

    Do synchronizacji wybrałem wszystko z katalogu , po prostu program nie pobierał danych .
    ( odp. dla marka.I )

  • marek.l 018356, dnia 25.05.2010, 22:08

    na stronie AM jest opis dotyczący wersji BETA
    to wersja testowa a uwagi należy zgłaszać na podany adres
    gdybanie nic nie wnosi
    tylko wprowadza zamieszanie
    dlatego przedstawiłem zrzut ekranowy swojej nawigacji
    są POI są BLOKADY jest wszystko co było
    synchronizacja też działa
    ale są i błędy
    więc albo wziąć się za testy albo spokojnie czekać

  • marek.l 018356, dnia 27.05.2010, 00:34

    jeszcze jedna sprawa
    [Support 006833, dnia 24.05.2010, 15:02
    Wprowadzane przez Użytkowników Miplo informacje nt zablokowanych odcinków są systematycznie przekazywane do systemu AutoMapa Traffic!
    Dane nt nieprzejezdnych odcinków wprowadzajcie do kategorii http://www.miplo.pl/?c=1247&dir=1#showmap]

    moim zdaniem, to bardzo dziwna decyzja o zakwalifikowaniu blokad spowodowanych powodzią do kat. [droga zablokowana- wypadek]
    POI w tej kategorii są w/g mnie krótkotrwałe do 24h
    POI dodawane są przez użytkowników i przez nich kasowane
    jako kategorię ja uważam ją za mało przydatną
    w/g mnie informacje mogą dotrzeć za późno, lub być przedawnione
    kategoria wymaga systemu Traffic
    pomijam ją do wyznaczania tras

    kategoria przydatna jest użytkownikom korzystającym systemu Traffic
    wtedy punkty POI uczestniczą w wyznaczaniu trasy
    ale do końca nie jestem przekonany czy użytkownik decyduje o braniu pod uwagę tej kategorii
    punkty POI należą do systemu Miplo Traffic
    i jeśli dane są przekazywane do AM Traffic, to mimo odznaczneia w Miplo Traffic
    będą brane pod uwagę w AM Traffic
    "..... informacje nt zablokowanych odcinków są systematycznie przekazywane do systemu AutoMapa Traffic!"
    w rezultacie i tak system Traffic będzie je uwzględniał łącznie z faktycznymi POI [wypadek]


    bardziej celowe byłoby zakwalifikowanie do kategorii np. [droga zablokowana-roboty drogowe]
    POI w tej kategorii są conajmniej o kilkudniowym czasookresie istnienia
    tworzona jest jak poprzednia
    ale już sam punkt blokuje trasę, bez udziału systemu Traffic

    jaka jest różnica
    pierwszą [droga zablokowana- wypadek] mam wyłączoną
    system Traffic mam wyłączony
    brak reakcji na blokady krótkotrwałe
    czyli brak reakcji na zablokowane odcinki spowodowane powodzią
    korzystam z drugiej kategorii [droga zablokowana-roboty drogowe]
    czyli odcinków zablokowanych na czas nieokreślony
    a powódź blokuje drogi raczej na czas bliżej nieokreślony
    po drugie
    drogi są blokowane przez POI bez konieczności używania systemu Traffic

    rozumiem, potrzeba chwili
    może jakieś przeoczenie
    ale taką kwalifikacją zostaję przymuszany do korzystania z systemu Traffic

    jako pełnoprawny użytkownik, chcę mieć możliwość decydowania o wspomaganiu wyznaczania tras dodatkowymi systemami statystycznymi

  • Anonim, dnia 29.05.2010, 09:57

    Moim zdaniem ktoś nie do końca przemyślał rozplanowanie działu "Utrudnienia w ruchu" gdyż zablokowany odcinek powinien być kategoria równoznaczną z "Wypadek, kolizja" czy Roboty drogowe" bo co za różnica z jakiego powodu dany odcinek jest zablokowany i tak nie da się tamtędy przejechać więc AutoMapa powinna zmienić trasę. Ważniejsze jest w tym przypadku czas obowiązywania danej blokady.
    Osobiście korzystam z pobierania i wysyłania danych on-line bo mam GPS z GSM i bardzo chętnie podzielę się informacjami z podróży tzn. widział bym to następująco. Jeżeli podczas podróży natrafiam na jakąś blokadę drogi to wprowadzam dane do GPS (oczywiście w jakiejś formie uproszczonej, opcje wyboru) i określam czas ważności wpisu, a GPS podczas wysyłania danych Traffic również tą informacje wysyła do serwera. Oczywiście ktoś może powiedzieć, że nie powinno się obsługiwać GPS podczas jazdy ale jak jest blokada to i tak stoi się w korku, więc można coś poklikać w GPS.

  • Bell206 000240, dnia 04.06.2010, 00:45

    Ten program na NavRoadzie nie działa. Mam AM 6.5 Finalną i tak samo jak podczas wersji beta po wysłaniu moich danych i podczas pobierania danych z AM wyskakuje info że nie można synchronizować danych i że będą przywrócone poprzednie dane.

  • jmahorow 000020, dnia 04.06.2010, 09:13

    Witam,
    mam pytanie: Posiadam HTC Artemis bez internetu. Czy oprócz domowej synchronizacji przez AS i miplosync muszę używać AM Center? Kiedyś informacje o korkach były aktualizowane przez miplosync i ew. w czasie jazdy jak się miało połączenie internetowe w nawigacji. Ale teraz AM podzieliła Miplotrafic na 2 funkcjonalność SmartRoutes i LiveDrive.
    thx

  • Anonim, dnia 07.06.2010, 08:23

    jmahorow: ja też nie do końca rozumiałem różnicy w działaniu ale napisałem do AM i dostałem taka odpowiedź.
    "Witamy,
    jeśli, podczas synchronizacji z komputerem, użytkownik złapie na swoim
    urządzeniu sygnał GPS, wówczas urządzenie wymieni dane. Do wymiany
    danych bez sygnału GPS przeznaczony jest program AMCENTER."
    Dla mnie jest już wszystko zrozumiałe,

  • Anonim, dnia 07.06.2010, 08:25

    Po zainstalowaniu na komputerze AMCenter niestety to co miało dziać się samo nie dzieje się samo gdyż AMCenter przez cały czas szuka urządzenia.
    Wersja startująca z pliku EXE działa bardzo dobrze.

  • wiesniak47 000024, dnia 15.06.2010, 12:41

    cały czas szuka i szuka urządzenia (ASUS 636n podłączony przez AS do kompa) i nigdy jeszcze nic nie znalazł ten wspaniały AMCenter. MiploSync działa normalnie.

  • Nigel238, dnia 20.06.2010, 13:11

    Chciałem się zapytać czy do wymiany danych np. codziennej synchronizacji urządzenie musi znajdować sygnał GPS, bo jeśli np. synchronizuje dane z AM`Center na swoją nawigację, którą mam tylko włączoną i podpiętą do laptopa (bez znajdowania sygnału GPS) na serwerach nie znajduję nowych informacji wyświetlając komunikat: "użytkownik posiada najnowsze wersje plików", a z kolei gdy urządzenie znalazło sygnał GPS synchronizacja danych uaktualniła się.
    Poza tym czy opłaca się to robić w pewnych odstępach czasu np. co 2,3 dni ? Czy jednak warto przed samym wyjazdem dokonać synchronizacji ?

  • Anonim, dnia 22.06.2010, 13:26

    Znaczy ja rozumiem akcję marketingową która ma przynieść wzrost sprzedaży Automapy w Polsce ale szanowni przedstawiciele Automapy powinni się najpierw skupić na tym, żeby po pierwsze program był bardziej rozumny niż jest (dla przykładu po zmianie trasy program koniecznie upiera się przy swoim i uparcie powtarza zawróć, podczas gdy nawet igo z 2006 roku potrafiło od razu się poprawić),a mapy żeby były bardziej dokładne niż są (ponad 3 lata temu powstało kilka nowych ulic u mnie w Niepołomicach i do dnia dzisiejszego w Automapie ich nie ma, to ja się pytam w takim razie za ile lat one będą ujęte w mapie, bo do mnie nikt trafić nie może, kto używa Automapy rzecz jasna)

  • wal 076278, dnia 24.06.2010, 11:30

    Cytat: „dla przykładu po zmianie trasy program koniecznie upiera się przy swoim i uparcie powtarza zawróć, podczas gdy nawet igo z 2006 roku potrafiło od razu się poprawić”. Zachęcam do poczytania instrukcji. Ustawienia, komunikaty, trzecia zakładka/strona/ - odznacz „o zjechaniu z trasy”. Ustawienia, trasy, czwarta zakładka /strona/ - ustaw, kiedy program ma przeliczyć trasę!

  • mikolaj1, dnia 24.06.2010, 13:08

    pobrałem najnowszą automape pl
    AMCENTER cały czas odbieranie plików ,bez końca

  • pmuldner, dnia 09.02.2011, 17:31

    Warto zauważyć, że jeśli za pomocą AM'Center (wersja 11.0.21) aktualizuje się dane Automapy (wersja 6.7) przypisanej do karty, to przed wyjęciem karty z urządzenia GPS należy zamknąć działanie mapy, odczekać aż zwolni dane, wyłączyć urządzenie i dopiero wyjąć Automapę (w każdym razie tak jest na Clarion MAP780). Jeśli się tak nie zrobi, to AM'Center tylko wyśle do serwisu dane z karty, ale już nie pobierze nowych i oznajmi komunikatem, że nastąpił "nieznany wyjątek". Wykasuje dane AMTrafic. Od tej pory komunikacja AM'Center - karta - serwis nie będzie funkcjonowała i trzeba będzie na nowo zainstalować Aautomapę na karcie, żeby to zechciało działać (mapa będzie chodzić, ale bez informacji o tym, co się dzieje na drogach). AM'Center nie ma żadnego helpu, niestety, dlatego to tutaj piszę.

Zaloguj się