Nie pokazuj więcej tej informacji

Powiadomienie o plikach cookie!

Ta witryna internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na niej wyrażasz zgodę na korzystanie z cookie. Czytaj więcej na temat cookie ...

Brak głosów

Napisz komentarz

1800 km nowych dróg w AutoMapie!

Fri Apr 27 22:07:57 2012: Support

Nowe odcinki autostrad i tras szybkiego ruchu, nowe przejścia graniczne otwierane w związku z Euro 2012 oraz aktualne dane dotyczące remontów i objazdów wykorzystywane przez system AutoMapa/ Targeo Traffic. AutoMapa udostępnia najnowsze, kwietniowe mapy Polski!

AutoMapa, najchętniej kupowany w Polsce program do nawigacji, tradycyjnie już szybko reaguje na zmiany na polskich drogach. W najnowszych mapach kierowcy mają do dyspozycji ponad 1800 kilometrów nowych dróg. Najnowsze mapy, to również inwestycje, które mogą zostać udostępnione tuż przed zbliżającym się turniejem Euro 2012 - odcinki autostrad A1 i A2, trasa S8 Wrocław - Oleśnica, odcinek trasy S5 przebiegający w okolicach Gniezna, kolejny etap zachodniej obwodnicy Poznania, obwodnica Kluczborka, nowe odcinki Drogi Krajowej nr 7 (południowa obwodnica Gdańska, odcinek pod Olsztynkiem oraz Miłomłyn-Pasłęk) czy trasa Słowackiego w Gdańsku. Trasy te zostaną udostępnione użytkownikom dzięki technologii LiveDrive! pozwalającej m.in na przesyłanie danych drogowych w czasie rzeczywistym i sprawne pokonywanie korkow.

Wiosna na polskich drogach to gorący okres remontów i zmian organizacji ruchu. AutoMapa na bieżąco reaguje na wszystkie zmiany udostępniając swoim użytkownikom wszystkie aktualne zmiany na drogach. Wykorzystując technologię LiveDrive! AutoMapa prowadzi kierowców z ominięciem remontowanych odcinków dróg tak, by pokonać korki, które paraliżują miasto.

Od ponad dziewięciu lat, siłą AutoMapy są precyzyjne adresy punktowe.. Wraz z najnowszą aktualizacją danych znacznie wzrosła, zwłaszcza w małych miejscowościach, liczba nazw ulic dostępnych na mapach. Po raz pierwszy od dłuższego czasu, na mapie Polski pojawiają się również nowe przejścia graniczne. Dwa - na granicy z Ukrainą i jedno - na granicy z Rosją.

Jedną z wizytówek AutoMapy jest rekordowa liczba Użytecznych Punktów (tzw. POI). W najnowszych mapach ich liczba sięga już niemal 640 tysięcy i stanowi największą bazę tego typu danych dostępnych w nawigacji. Najnowsze mapy udostępnione przez AutoMapę zostały jednocześnie wykorzystane w serwisie lokalizacyjnym Targeo.pl. Dzięki nim możliwe jest jeszcze sprawniejsze aktualizowanie danych o ruchu drogowym wykorzystywanych przez system AutoMapa/ Targeo Traffic. Jak zawsze, na stronach Targeo.pl możliwe jest również sprawdzenie aktualnego natężenia ruchu drogowego oraz wygodne wyznaczanie tras, które można przesłać bezpośrednio do AutoMapy

Najnowsze mapy dostępne są bezpłatnie dla wszystkich użytkowników AutoMapy posiadających ważną subskrypcję i są do pobrania wraz z najnowszą wersją programu oznaczoną symbolem 6.10d ze strony www.AutoMapa.pl.

źródło: www.automapa.pl

34136 wyświetleń AutoMapa LiveDrive! aktualizacja

 

43 komentarz(y/e)

  • ziomalb1 000113, dnia Sat Apr 28 07:29:44 2012

    Przetestuję na trasie Wrocław-Reda Trójmiasto-Wrocław-Rybnik zobaczymy czy będzie prowadzić dobrze czy zdarzy się że karze skręcać w pole.Drodzy użytkownicy AM proszę o szczerą odpowiedz jak AM radzi sobie w europie tzn Holandia,Niemcy,Francja,Belgia,Anglia ?kończy mi się za nie długo licencja na AM PL i zastanawiam się nad rozszerzeniem licencji AM EU ale oczekuje na wasze opinie dziękuje pozdrawiam

  • PPiotrek78, dnia Sat Apr 28 18:33:16 2012

    Ostatnio używałem w Portugalii (w Porto - dużo ulic jednokierunkowych, wąskich, góra/dół jak w San Francisco oraz w okolicach Porto i Aveiro) wersja AM EU nie aktualizowana od 1 roku "za karę dla producenta" w ramach buntu co do zasad licencjonowania (głównie przedłużania subskrypcji) i problemy z AutoMapą w Polsce typu: "jesteś poza trasą, nowa będzie lepsza" (mimo że jadę właściwą i dobrą drogą), ciągłe rozglądanie się, przeliczanie trasy i przeciąganie mnie po pipidówach - i UWAGA AM EU radziła sobie bardzo dobrze i w/w problemy nie występowały mimo zachowania tych samych ustawień co w Polsce !!! Umiała omijać płatne autostrady (w Portugalii autostrady są drogie, system opłat po nich jest w pełni automatyczny tzn. bez bramek przez skanowanie auta i łatwo na autostrady wjechać a trudno z nich uciec), nie gubiła się w terenie, nie było w/w polskich problemów !!!

    Oczywiście aktualne mapy by się przydały bo mimo stabilnej sytuacji drogowej w Portugalii jednak niespodzianki się zdarzały typu: nowe węzły i zjazdy/wjazdy na autostrady, ale w związku z niezaktualizowaniem map przed wyjazdem biorę to na siebie (na klatę :-)

    Żeby była jasność w ramach buntu nadal nie aktualizuję (nie przedłuzam subskrypcji) bo czekam na:
    1) zmianę polityki licencjonowania (przedłużania subskrypcji)
    2) poprawienie programu (algorytmów wyznaczania tras), usuniecie bzdetów psujących ten program (uproszczenie go, zmniejszenie z kombajnu do traktora),
    3) wersję na Android (powinna zostać wydana co najmniej 1 rok temu)
    W tym czasie korzystam z produktów konkurencji (daje zarobić innym)!

  • ziomalb1 000113, dnia Mon Apr 30 06:26:56 2012

    Witam właśnie wczoraj wróciłem z trasy Wrocław-Świnoujście-Rewal-Wrocław AM prowadzi dobrze nie było zacięć dziwnych tras prowadziła tak jak bym chciał choć zdarzyły się dwie wpadki które można wyeliminować a mianowicie jak jest remont jakiegoś odcinak trasy i musimy zjechać z aktualnej trasy lekko w bok to nawigacja lekko fixowała wyskakiwał komunikat brak map ale jak się z powrotem zjechało na daną trasę AM nie powraca do nawigowania do danego punku 3ba samemu dać szukaj,historia ostatnia trasa i AM zaczyna prowadzić choć mogło by być tak że sama nawigacja powraca do tego co było przed zjechaniem z trasy . Dziękuję koledze PPiotrek78 za opinie o AM EU oczekuje na dalsze wasze spostrzeżenia pozdrawiam

  • Anonim, dnia Mon Apr 30 19:49:04 2012

    Wakacje 2010 - droga do Wenecji i zwiedzanie autem okolic, później do Florencji plus zwiedzanie Florencji, później wycieczka wokół Chianti i do Polski przez Wiedeń + zwiedzanie Wiednia. Pamiętam tylko jedną wpadkę Automapy - nieczynny od dawna zjazd z włoskiej autostrady. Reszta - bardzo dobrze, wręcz celująco.

  • Anonim, dnia Wed May 2 23:52:13 2012

    @ziomalb1
    "[...]jak się z powrotem zjechało na daną trasę AM nie powraca do nawigowania do danego punku 3ba samemu dać szukaj,historia ostatnia trasa i AM zaczyna prowadzić choć mogło by..."

    Coś jest z twoim urządzeniem lub masz jakieś dziwne ustawienia. AM dokładnie tak się zachowuje jak oczekujesz. Jeżeli trasa prowadzi objazdem, którego nie ma na mapie program trochę "wariuje" ale gdy ten objazd się kończy program sam rozpoczyna prawidłowo nawigować.
    Jeżeli chodzi o dokładność po Europie to w zeszłym roku jechaliśmy na dwa samochody do Norwegii przez Szwecję. Dystans ok. 2000 km w tym ok. 500 przez morze. Sześć punktów pośrednich, dwa w Polsce. W jednym samochodzie był Germin w drugim AM. Germin "wywalił" się pięć razy, AM trzy. Trudność w Skandynawii a zwłaszcza w Norwegii polega na tym, że są setki o ile nie tysiące przepraw wodnych w trzech kategoriach: promy, mosty, tunele. Część mostów i tuneli jest bezpłatna. Jeżeli chodzi o powyższą kategoryzację to głównie bazowaliśmy na AM.

  • ziomalb1 000113, dnia Thu May 3 11:00:54 2012

    Ok Ukryty chyba będę musiał zmienić oprogramowanie w navi NR560 dzięki za podpowiedz interesuje mnie prowadzenie AM na Niemcy Holandia Francja Belgia Anglia będę jechał w rejony wysp brytyjskich i tam ponad miesiąc jeździł i pytanie jak AM tam się zachowuje czy dobrze prowadzi czy raczej zastosować się nad zmiana dostawcy map?,co do trasy Wrocław Reda Hel Gdynia Gdańsk Wrocław AM świetnie prowadziła nie mam do niej zastrzeżeń szybko łatwo i przyjemnie AM testowałem wraz z SYGIC oby dwie nawigacje prowadziły tak jak by się tego oczekiwało

  • dawid198805 003222, dnia Mon May 7 15:47:46 2012

    @ziomalb1
    "[...]jak się z powrotem zjechało na daną trasę AM nie powraca do nawigowania do danego punku 3ba samemu dać szukaj,historia ostatnia trasa i AM zaczyna prowadzić choć mogło by..."

    Coś jest z twoim urządzeniem lub masz jakieś dziwne ustawienia. AM dokładnie tak się zachowuje jak oczekujesz. Jeżeli trasa prowadzi objazdem, którego nie ma na mapie program trochę "wariuje" ale gdy ten objazd się kończy program sam rozpoczyna prawidłowo nawigować.


    Ja mam dokładnie ten sam problem już od dawna. Czasami po zjechaniu z trasy lub przejechaniu odcinka który wg mapy jest nieprzejezdny, program nie potrafi wyznaczyć jej od nowa i wyskakuje błąd. Trzeba od nowa wyznaczać trasę ręcznie tak jak opisał ziomalb1.

  • PPiotrek78, dnia Mon May 7 23:41:05 2012

    KoKo KoKo EURO2012 tuż tuż, a automapa aqurat sobie smacznie śpi ...
    Niesłychane! Nic się nie dzieje, a powinno ... (od A do Z)

    Jak można przespać najlepszy moment imprezy?
    Aqurat można, czemu nie ...

  • slawomek 000005, dnia Mon May 14 18:29:57 2012

    Czy ktoś potrafi zdradzić kiedy AM będzie na Androida? Wiem, że były już jakieś testy... i co dalej?

  • armin84 004519, dnia Mon May 14 22:00:33 2012

    i... nadal są testy :P

  • luc68 001046, dnia Tue May 15 12:41:50 2012

    mnie automapa zmusila do zaplacenia przejazdu przez most w Millau (francja) pomimo ze mialem ustawione omijaj drogi platne (ta autostrada jest bezplatna) to nie zauwazyla platnego mostu, tomtom poradzil sobie tam znakomicie.

  • luc68 001046, dnia Tue May 15 12:54:47 2012

    Troszke sie gubila we wloskich malych miasteczkach, ponadto nie pozwala wyznaczyc jednym strzalem trasy ze slaska do barcelomy, w pewnym momencie wywala jej za malo pamieci w urzadzeniu. Raz sie udalo, pozniej juz nigdy, potrafila miec problemy z obliczeniem trasy z la janquerra (granica hiszp - franc) do calais i tez wywalala braki pamieci Ponadto tam jedyna wygodna bezplatna droga prowadzaca z la janquerra do calais prowadzi przez perpignan a potem w kierunku montpellier nie jest uznawana przez AM jako optymalna i chce prowadzic przez gorskie miejscowosci (brak ograniczen predkosci) ale drogi wtedy sa bardzo waskie (trzeba przystawac na poboczu aby przepuscic z naprzeciwka) to bardzo krete nierzadko zakrecajace ponad 90 stopni.

  • toomas1986 000437, dnia Tue May 15 16:14:46 2012

    @luc68 Te problemy, że za mało pamięci też chyba kiedyś miałem jak używałem NavRoad Q1 z Automapą EU - przy wyznaczaniu bardzo długiej trasy poza Polskę też chyba coś takiego mi się zdarzało. Teraz na urządzeniu o większej ilości pamięci takiego komunikatu nie mam - wyznaczyłem przed chwilą trasę Hel - Faro (Portugalia). Także ten problem rzeczywiście wynika z ilości pamięci w urządzeniu w stosunku do potrzeb programu. Ale także nie wykluczone, że trochę zmieniali algorytmy obliczeń w AM??
    W każdym razie wtedy, gdy używałem AM na Navroad Q1 (oczywiście wersja AM była dużo "wcześniejsza") - kontaktowałem się z Supportem i doradzili mi jakąś zmianę w ustawieniach (chyba w ustawieniach pamięci czy coś w tym stylu) i zdaje się wtedy pomogło. Także skontaktuj się z Supportem najlepiej i opisz swój problem (wraz z informacją o sprzęcie, którego używasz i programu)...
    Pozdrawiam

  • toomas1986 000437, dnia Tue May 15 16:30:18 2012

    Teraz zdaje się, że jest w AM więcej typów tras do wyboru przy wyznaczaniu trasy (szybka, optymalna, łatwa, bezpieczna, krótka, piesza, terenowa, przełajowa). Także może byłoby lepiej z tą opisywaną przez Ciebie trasą (nie wiem kiedy i na jakich ustawieniach wyznaczałeś)??

  • ziomalb1 000113, dnia Tue May 15 18:46:40 2012

    Witam czytając wasze problemy z AM EU chyba powątpiewam nad jej skutecznym działaniem w europie chyba zaryzykuje i pojadę na SYGIC chyba że do lipca zostanie wydana wersja która będzie niwelowała te opisane błędy czyli omijanie płatnych odcinków autostrad a nie wjeżdżanie w nie tak jak to opisał kolega luc68 pozdrawiam czekam dalej na Wasze opinie na temat działania AM EU

  • toomas1986 000437, dnia Tue May 15 19:55:47 2012

    Mimo, że mam wersje EU to dotychczas raczej po UE z nią nie jeździłem. Ale sądze, że jednak po Europie AM radzi sobie dobrze. Dostawcą map jest Navteq http://www.navteq.com
    (http://corporate.navteq.com/company_our_customers.htm).
    Pewnie sporo osób jeździ po Europie z AutoMapą Europa - przedstawcie proszę swoje opinie. Na razie jakoś mało osób przedstawiło...
    P.S. Tutaj AM przedstawia dane nt. map w poszczególnych krajach.

  • ziomalb1 000113, dnia Sun May 20 14:59:43 2012

    Widzę że mało kto jeździ na AM EU po europie bardzo mało wypowiedzi na temat prowadzenia AUTO MAPY po europie może jednak więcej osób się wypowie zależy mi na szczerych i dokładnych wypowiedziach w lipcu wybieram się do Wielkiej Brytanii dwa lata temu jechałem z nawigacją IGO 8 i byłem zadowolony w zeszłym roku prowadziła nawigacja SYGIC i też byłem zadowolony teraz kończy mi się licencja na AM Polska i chcę przedłużyć ale na wersję EU tylko czekam na wasze opinie czy warto czy nie dziękuje za wasze opinie pozdrawiam

  • Anonim, dnia Sun May 20 20:38:35 2012

    ziomalb1: nie wiem skąd jesteś ale jeżeli chcesz zobaczyć jak to jest za granicą z AutoMapa to może zainteresuje Cię to http://www.wypozycz-automapa.pl

  • ziomalb1 000113, dnia Mon May 21 16:12:32 2012

    mcza: jestem z dolnego śląska wypożyczenie nie wchodzi w rachubę chcę przedłużyć licencję i czekam na szczere opinie ale dziękuję za podpowiedz :-)

  • naumowicz 000098, dnia Tue May 22 18:08:16 2012

    Nie warto przedłużać licencji, bo wczoraj zapłaciłem 150 zł i okazało się ze tylko na 30 dni. Nie warto być uczciwym, am oszukuje i nabija w butelkę, lepiej śmigać na patchowanych mapach. Nie przedłużajcie licencji, nie warto!!!!! co za debill ustalił takie zasady???????? nie mam pojęcia!!!!

  • toomas1986 000437, dnia Tue May 22 20:08:19 2012

    Nie mówię, że takie zasady licencjonowania powinny być, ale takie są... Zasady te są znane więc nie można mówić, że AM oszukuje.

    "[D3] Jak działa subskrypcja?

    Kupując kolejną subskrypcję można pobierać i instalować aktualizacje programu AutoMapa i map nawigacyjnych przez kolejne 12 miesięcy, licząc od dnia wygaśnięcia poprzedniej subskrypcji. Zwracamy uwagę, że okres przedłużenia subskrypcji biegnie od momentu wygaśnięcia poprzedniej, a nie od daty zakupu nowej subskrypcji, jednak nie krócej niż 1 miesiąc od daty jej zakupu." (http://www.automapa.pl/?PEI=38149&article_id=212389)

  • naumowicz 000098, dnia Tue May 22 20:19:54 2012

    No to pierwsza rejestracja była 15 maja 2010 i trwa 12 miesięcy, a ja wczoraj wpłaciłem 150 zł i dodam, ża na jeden rok dałem sobie na luz więc okres powinien zaczynać się od 16 maja 2012 więc nie rozumiem dla czego tylko 30 dni??Może ja czegoś nie rozumiem?

    "W trosce o Państwa wygodę w korzystaniu z AutoMapy, pragniemy przypomnieć, że za około 30 dni (2012-06-20) upłynie termin wygaśnięcia Państwa subskrypcji dla licencji llllllll zarejestrowanej na adres lllllllo2.pl.

    Za pośrednictwem systemu LicencjaAutoMapa.pl mogą Państwo już teraz przedłużyć termin ważności licencji o kolejny rok (do 2013-06-19)"

  • toomas1986 000437, dnia Tue May 22 20:44:47 2012

    Wnioskując z tego co wkleiłem powyżej - wygląda to tak: przedłużając subskrypcje - przedłuża się ją o 12 miesięcy OD SKOŃCZENIA POPRZEDNIEJ, a nie 12 miesięcy od czasu zakupu subskrypcji (ale po zakupie po przerwie 1 rok lub dłużej - dają 1 miesiąc) . Rozumiem, że w Pana przypadku rok sobie Pan odpuścił więc dali Panu 1 miesiąc.
    Nie mówie, że te zasady są dobre, ale takie są... i są one znane...

  • naumowicz 000098, dnia Tue May 22 21:05:53 2012

    Więc z tego co doczytałem to po przerwie rocznej można tylko przedłożyć na 30 dni!! W takiej sytuacji am woli byśmy śmigali na lewiźnie traktowanej "cukierkiem"

  • Anonim, dnia Wed May 23 09:30:22 2012

    Hm. IMO no to jest nieuczciwa praktyka.
    150 zł za 30 dni.

    Rozliczenie powinno być proporcjonalne do niewykorzystanych dni w subskrypcji !

    Jak ta firma chce się utrzymać na rynku to nie mam pojęcia. Właśnie w ten sposób odpycha się wiernych klientów. Gratulacje !

  • PPiotrek78, dnia Wed May 23 11:10:26 2012

    naumowicz i wlodek76 oczywiście że takie zasady przedłużania są nie do zaakceptowania! Już dawno o tym pisałem i tłukę ten temat systematycznie (ale nikt tego nie czyta/nie słucha i tematu nie podejmuje/nie rozwija)!

    Trzeba mówić o tym wprost a nie udawać że wszystko jest w porządku kol. toomas1986 bo nie jest w porządku!

    to jakie archaiczne, starożytne, zaprzeszłe myslenie! No ... ale co tu się dziwić, jak aqurat AutoMapa przegapiła najważniejszy moment 2012 r. związany z EURO2012 tzn. max poprawienie programu (algorytmów i zwykłych oczywistych błedów) na dotychczasowe systemy operacyjne, wydanie programu na Android OS (jaki Pan taki Kram), zmiana sposobu licencjonowania i przedłużania subskrypcji!

    A do tego ta cukierkowa strona www AutoMapy i landrynkowy PR (rzygać się na to wszystko razem wzięte aż chce)!

  • toomas1986 000437, dnia Wed May 23 15:03:04 2012

    Zasady przedłużania subskrypcji (przynajmniej ja to tak rozumiem):
    W przypadku przerwy mniejszej niż 11 miesięcy subskrypcja zostaje przedłużona o czas: (12 miesięcy) minus (czas bez subskrypcji);
    Natomiast po 11 miesiącach lub więcej bez subskrypcji przedłużenie przedłuża subskrypcje o 1 miesiąc; następnie po wykupieniu kolejnego przedłużenia - subskrypcja zostaje przedłużona już normalnie o 12 miesięcy (liczonymi po tym 1 miesiącu).
    Jak komuś się te zasady nie podobają to może:
    A. pisać do AutoMapy maile - wyrażając swoje niezadowolenie i prosząc o zmiane zasad subskrycjonowania (osobiście także byłbym w stanie taki list protestacyjny poprzeć)
    B. mimo swojego niezadowolenia dostosować się i dalej korzystać z AM
    C. zrezygnować z subskrypcji i dalej korzystać z AM, bez uaktualnień tzn. z wersji do której ma się prawo
    D. zrezygnować z subskrypcji i z AM zupełnie

    Jeszcze raz podkreślam - nie uważam, że zasady te są dobre dla klientów, którzy mieli przerwę w subskrypcji. Natomiast dla tych, którzy przedłużają regularnie (ja na razie tak robię) nie jest to raczej problemem... No ale przyznam szczerze, że w przypadku przerwy też by mi się to nie podobało (dlatego napisałem, że byłbym w stanie poprzeć maila protestacyjnego). A czy te "reguły" są dobre dla AM?? Nie wiem...
    Takie te zasady obecnie jednak są... i są one ogólnie znane...(jeśli oczywiście, ktoś się zainteresuje).

    P.S. Sposób subskrycjonowania NIE USPRAWIEDLIWIA piractwa (kradzieży). Jeżeli ktoś nie jest w stanie zaakceptować zasad może, jak napisałem powyżej(punkt C lub punkt D)
    Pozdrawiam wszystkich

  • Anonim, dnia Wed May 23 15:59:28 2012

    @toomas1986
    +1

  • naumowicz 000098, dnia Wed May 23 18:51:25 2012

    Popieram kolegę PPiotrek78 i dodam, że dzisiaj po ostrej walce oddano mi pieniądze bo nie akceptuję takich zasad. AM po prostu straciło kolejne 150 zł i myślę, że tracą w ten sposób pewnie tysiące złotych a może nawet dziesiątki tysięcy złotych. Niech landrynkowa zabawa i krakowanie map dalej trwa bo po co im nasze pieniądze?

    Pozdrawiam wszystkich

  • yasko1980, dnia Sun May 27 22:17:01 2012

    witam Musze kupic nawigacje. mysle o AutoMapie xl. jest asystent pasa ruchu? jak jest z numeracja na Polske,w ilu % jest pokryta numeracja?

  • Anonim, dnia Mon May 28 14:11:43 2012

    no jest asystent pasa ruchu ale ma bardzo male te strzalki , lepiej zainstalowac inny interfejs automapy w ktorym asystent jest wiekszy i lepiej widoczny .

  • dawid198805 003222, dnia Thu May 31 20:47:15 2012

    Właśnie że metoda przedłużania subskrypcji w AutoMapie jest bardzo uczciwa. Ja popieram ten stan rzeczy i nie widzę lepszego rozwiązania.

  • armin84 004519, dnia Fri Jun 1 10:19:28 2012

    ja inaczej uważam - skończy mi się ważność, przez rok nie przedłużam, ale po 2 latach jednak chcę i muszę zapłacić od razu za 2 lata - to nie jest fair :/

  • dawid198805 003222, dnia Fri Jun 1 16:10:14 2012

    ale nie fair jest też gdy ktoś płaci cały czas na bieżąco, a ktoś będzie płacił co dwa lata i będzie miał te same warunki za mniejsze pieniądze.

  • Anonim, dnia Sat Jun 2 19:34:23 2012

    Teraz opiszę dlaczego AM jest najlepsza.
    Jestem posiadaczem Nissan Note z nawigacją Nissan Connect o grudnia 2011. Mapa Europy jest z 2011 firmy Navteq czyli ta z której korzysta AM na kraje Europy. W bieżącym tygodniu wybrałem się w trasę i jechałem przez Warszawę. W trasie prowadził w miarę właściwie, jedynie tam gdzie budowane były mosty i zbudowane objazdy to pokazywała, że jadę po polu . Najgorsze było kiedy dojechałem do Warszwy i natrafiłem na zamkniętą rozkopaną ulicę. Oczywiście musiałem zjechać na objazd i sądziłem, że zaraz przeliczy i wyznaczy nową trasę. Niestety, dłuży czas kazała zwracać apotem wyznaczyła trasę i po kilku skrzyżowaniach znalazłem się w miescu początku objazdu. Wtedy zjechałem na chodnik, założyłem swoją sprawdzoną AutoMapę w wersji w sumie nowej, bo ze stycznia 2012. Wyznaczyłem miejscowość docelową i AM bezbłędnie przeprowadziła mnie przez Warszawę omijając wszelkie korki i budowy dróg.
    Od tej chwili wracam do AM i będę nadal wykupywał licencję która na Europę kosztuje 149 zł i jest sześć aktualizacji w roku.
    Natomiast aktualizacja w Nisssan Connekt kosztuje około 500 zł rocznie i jest nieaktualna. Porównując aktualnośc map AM i Nissan Connect to NC ma aktualne mapy 2 lata wstecz.

  • Anonim, dnia Mon Jun 4 18:20:21 2012

    Czesiek4: zapomniałeś jeszcze dodać, że przy zakupie nowego samochodu za taka wbudowaną nawigację należy zapłacić ekstra jakieś 2000-5000 zł

  • Anonim, dnia Tue Jun 5 01:23:39 2012

    @naumowicz

    W więzieniach siedzą bandyci i na pytanie sądu dlaczego biją, mówią, że mieli trudne dzieciństwo, że tatuś ich bił. Siedzą tam też złodzieje mówiąc, że są biedni i nie mieli za co żyć. Sam nie jestem bez grzechu ale dorabianie do złodziejstwa ideologii jest śmieszne i żałosne!

  • Anonim, dnia Tue Jun 5 10:41:58 2012

    Ukryty - śmieszne i żałosne jest to co napisałeś.

  • Anonim, dnia Tue Jun 5 12:49:53 2012

    @Czesiek4

    "Niech landrynkowa zabawa i krakowanie map dalej trwa bo po co im nasze pieniądze?" - tak napisał naumowicz kilka postów wyżej!
    Czyli złodziejstwo jest O'K?

  • Anonim, dnia Tue Jun 5 15:26:59 2012

    @Ukryty

    Przepraszam Cię, sądziłem, ze to do mnie. Nie spojrzałem na adresta w Twojej odpowuedzi. Zbyt szybko zareagowałem.

Zaloguj się