Nie pokazuj więcej tej informacji

Powiadomienie o plikach cookie!

Ta witryna internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na niej wyrażasz zgodę na korzystanie z cookie. Czytaj więcej na temat cookie ...

Brak głosów

Napisz komentarz

AutoMapa 6.8.0 BETA z mapą 1102 - już do pobrania.

Fri Mar 4 17:00:32 2011: morette

Producent AutoMapy udostępnił  wersję BETA najnowszej AutoMapy 6.8.0. Jest to pierwsza aktualizacja programu oraz map w tym roku.


Lista zmian w wersji BETA

(wersja 6.8 beta mapa 1102)

Zmiany:

  • Nowy typ trasy: Łatwa
  • Możliwość ustawienia automatycznego sortowania nowo wstawionych punktów via
  • Zmienione ustawienia sposobu wyświetlania dróg - możliwość większego sterowania obrysem drogi.
  • Nowe języki interfejsu użytkownika: portugalski i hiszpański.
  • Nowa zakładka w ustawieniach -> interfejs -> preferencje cz. 2.
  • Mini status GPS m.in. w komunikacie o poszukiwaniu sygnału GPS.
  • Prezentacja informacji o strefie czasowej, w której znajdują się punkty Start i Koniec oraz poprawki w sposobie uwzględniania stref czasowych.
  • Możliwość ustawienia nieograniczonego autozapisu śladu.
  • W ustawieniach (interfejs -> widok) nowa opcja wyglądu mapy zunifikowana z przygotowywanym nowym wyglądem map www.Targeo.pl.
  • Uwzględnianie progów zwalaniających w AM'Traffic.
  • Poprawiony pikietaż na drogach krajowych oraz dodany na drogach wojewódzkich w woj. Mazowieckim i Śląskim.

Poprawki:

  • Poprawki działania Asystenta Pasa Ruchu.
  • Dodana funkcjonalność odswieżania wizualizacji Traffic po pobraniu danych.
  • Poprawki zapamiętywania ustawień dotyczących okien startowych na niektórych urządzeniach.
  • Poprawki wyświetlania znaków narodowych w instalatorze.
  • Przyspieszenie działania przy wyświetlaniu dużej liczby punktów POI.
  • Usunięcie błędnego komunikatu w systemie Windows 7 o potencjalnie niepoprawnej instalacji.
  • Poprawki w dialogach związanych z Profilami.
  • Usprawnienie pobierania ustawień z wcześniejszych wersji AutoMapy.
  • Poprawiony błąd powodujący zanikanie niektórych blokad.
  • Poprawki w działaniu pilota.
  • Poprawki w działaniu suwaka zmieniającego wysokość budynków.
  • Poprawki wyświetlania symboli kierunkowości dróg.
  • Usprawnienia dla urządzeń NavRoad 470 i NavRoad 780 Hugo.
  • Sprawdzanie poprawności wprowadzanych współprzędnych GPS w oknie Prowadź do -> GPS.
  • Poprawki w algorytmach wyznaczania tras.

Najnowsza wersja BETA AutoMapy 6.8.0 jest do pobrania z http://w3.automapa.com.pl/?PEI=204044&lng=PL

20692 wyświetleń Auto Mapa Aktuallizacja Nowa wersja

 

52 komentarz(y/e)

  • mariusz090 016023, dnia Sat Mar 5 14:45:40 2011

    A ja jestem ciekaw, kiedy napiszecie ile dodano adresów itp..

  • armin84 004519, dnia Sat Mar 5 17:05:17 2011

    ostatnio chyba nie dodają w ogóle adresów :D "Producent AutoMapy udostępnił wersję BETA najnowszej AutoMapy 6.8.0. Jest to pierwsza aktualizacja programu oraz map w tym roku." a nie druga? pierwsza była na początku roku

  • dawid198805 003222, dnia Sat Mar 5 17:33:34 2011

    Na początku roku była aktualizacja map, a co do tych adresów to naprawdę są potrzebne. Ciekawe kiedy to zrozumieją. :(

  • naumowicz 000098, dnia Sat Mar 5 20:46:13 2011

    Powiem tak:

    Im nowsza mapa tym gorsze, wręcz do bani!!!
    Ostatnio jechałem z Kłodzka do Poznania przez Wrocław, zamiast ominąć miasto obwodnicą pociągła mnie do centrum, potem jak już zaliczyłem cały Wrocław to po drodze do Poznania za Wrocławiem chciała zaliczyć wszystkie wiochy. Ciągle słyszałem tylko komunikat "zawróć" Ustawiałem na wszystkie możliwe typy dróg i nic!!! Na znaku miałem do poznania 95, a nawigacja pokazywała mi 132!Droga prosta szeroka, a tu zawróć i przez jakieś wiochy, nic nie rozumiem. To chyba stracone pieniądze? JAK NIE ZNA SIĘ DROGI TO SPORO NADKŁADA SIĘ Z AUTOMAPĄ. LEPIEJ MIEĆ DOBRY ATLAS POD RĘKĄ

  • fmcpolska, dnia Sat Mar 5 23:01:19 2011

    witam,
    muszę zgodzić się z naumowicz, że niestety im wyższa wersja tym gorzej. Czyżby obowiązywała zasada im dalej w las tym ciemniej. W porównaniu z wersją 6.x.x to obecnie jest tragedia, Wyznaczanie tras jakimiś "kanałami". Przyklady: jechałem do Frankfurtu/Oder przez Zieloną Górę i zamiast prowadzic mnie z A4 najlepszą drogą (szybka/krajowa) to niestety AM prowadziła mnie drogami z kostki brukowej - tragedia, a moje autko ile się wycierpiało. Ostatnio jechałem do Istebnej i też zrobiłem kółko przez stoki narciarskie, a droga do celu była prosta. Coś ktoś namieszał w algo wyliczania tras. Panowie (Panie może też) programiści - skopaliście - zamiast zajmować się duperelami proponuję poprawić podstawowe zadanie AM - obliczanie tras, abyśmy nie jeździli po wiejskich dziurach.

  • armin84 004519, dnia Sun Mar 6 08:13:19 2011

    a zaznaczyłeś omijaj drogi o klasie... i gorsze? :D

  • Anonim, dnia Sun Mar 6 10:59:16 2011

    naumowicz i fmcpolska: coś mi się wydaje, że macie uruchomione wszystkie blokady z MiploTraffic. Powyłączajcie trochę tego, a od razu powinno się poprawić.

  • morette 280043, dnia Sun Mar 6 11:54:45 2011

    dokładnie podaj najpierw jakie masz ustawienia i zobaczymy te trasy czy faktycznie jest tak jak opisujecie

  • Anonim, dnia Sun Mar 6 12:17:39 2011

    morette ( z małej litery, he, he ), uruchom szare komórki i weź pod uwagę, że użytkownik instaluje AM, włącza ją i jedzie ! Ma gdzieś ustawienia, na które jako laik, musi poświecić z godzinę, aby mniej - więcej, poznać co i jak. Normalne nawigacje się włącza i się jedzie. Nie prowadzą one wówczas opłotkami !
    Im dalsze wydanie AM, tym większa beznadzieja.

  • naumowicz 000098, dnia Sun Mar 6 12:52:05 2011

    Właśnie, że miałem po blokowane lokalne drogi i tak dalej. Mało tego po wytyczeniu mapy w Targeo widok trasy ma sens i nawet osobiście akceptuję. Po wczytaniu pliku do am trasa jest inaczej wytyczana, lecz nie zawsze, ale często!!!AutomMapa daje nam 6 aktualizacji, to sporo, tylko że te aktualizacje to pierdoły. Poprawiają wygląd kosmetyczny. Co zmieniło się poza wyglądem? Nie dodają adresów, nie poprawiają algorytmów!!! To moje prywatne odczucie. Kupiłem mapę europy i strach wybrać się w daleką podróż.

  • Anonim, dnia Sun Mar 6 14:07:20 2011

    Dodam swój przykład jak "aktualna" jest AM. Trasa Wrocław - Lubin przez Środę Śl. W Środzie każe zjechać przez wiochy i Malczyce aby ominąć roboty drogowe z ruchem wahadłowym. Zimą wpakujesz się niepotrzebnie w lokalną nieodśnieżaną drogę aby objechać remontowany odcinek. Z tym, że remont został zakończony wiele miesięcy temu i cały ten odcinek jest super a AM każe mimo to zawracać. Faktycznie, tak do wersji 6.2 jeździło się normalnie a kolejne poprawki powodują, że zaczynam mocno zastanawiać się nad przedłużeniem licencji. Coraz więcej wodotrysków a coraz gorsza funkcjonalność. Jaki procent użytkowników ma w swoim urządzeniu stałe połączenie z internetem? Znikomy. Twórcy koncentrują się na posiadaczach PPC typu HTC z 1GHz procesorami gdy większość jeździ na PDA bez dostępu do Internetu z procesorami ok. 400MHz. No i gdzie się podział rozdział przejazdów kolejowych na strzeżone i niestrzeżone?

  • armin84 004519, dnia Sun Mar 6 14:07:42 2011

    ja jechałem do Czech i było OK :D także myślę, że nie masz się czym martwić :)

  • 12groszy 109392, dnia Sun Mar 6 14:47:40 2011

    To uważaj jak będziesz wracał z tych Czech, żebyś nie pojechał przypadkiem przez Węgry jak Ci AM zaproponuje...

  • morette 280043, dnia Sun Mar 6 15:15:38 2011

    Jeżeli nie poświęcisz 15 minut na ustawienie programu wg własnych potrzeb a nawet na to żeby wejść do ustawień to nie miej pretensji że program cię prowadzi opłotkami. Użytkownicy tacy jak ty którzy twierdzą że program jest beznadziejny nie zapoznając się z jego możliwościami ( np. nie czytających instrukcji obsługi zakupowanego sprzętu elektronicznego na co wygląda) są największymi i najlepszymi specjalistami od narzekania zawdzięczając to tylko sobie.

    Podaj te normalne nawigacje o których mówisz i przykłady dla jednej i drugiej nawigacji i dopiero można podyskutować.

  • armin84 004519, dnia Sun Mar 6 17:29:20 2011

    tak, żeby coś obsłużyć trzeba mieć jakieś małe pojęcie w jaki sposób :D skoro nie umiecie pogrzebać w opcjach, to nie miejcie pretensji, że maszyna będzie mądrzejsza od człowieka :D

  • PPiotrek78, dnia Sun Mar 6 17:49:06 2011

    NIE OBRAŻAJCIE LUDZI KTÓRZY UŻYWAJĄ AUTOMAPY OD LAT I WIDZĄ AKTUALNIE PROBLEM WIEC NARZEKAJĄ!

    Faktem jest że od wersji AutoMapy 6,5 co aktualizacja program działa coraz słabiej a nie coraz lepiej (celowo używam tak delikatnych słów, żeby nie powiedzieć wprost)!

    Nie pierwsze to komentarze na ten temat i nie ostatnie! Wszyscy piszą o tych samych problemach z AutoMapą! Nieliczni chwalą - śmiem więc twierdzić że to Ci co chwalą albo nie mają porównania z poprzednimi wersjami albo mają marne pojęcie o nawigacji i trasie po której się poruszają!

    Wystarczy poczytać poprzednie posty i komentarze pod nimi np.: http://www.miplo.pl/articles/?art=85

    Ja osobiście korzystam z AutoMapy od kilku lat! I widzę ten sam problem co większość piszących negatywne komentarze i to przy różnych ustawieniach AutoMapy!

    Dlatego od grudnia NIE przedłużyłem subskrypcji na kolejny rok! Do tego nie podobają mi się zasady przedłużania subskrypcji! Dopóki producent ich nie zmieni nie przedłużę po raz kolejny subskrypcji bo nie chcę czuć się oszukany! Tzn. aktualnie jest marzec 2011 jeśli poprawiona wersja ukaże się w sierpniu, oczekuje że wykupienie aktualizacji od września przedłuży subskrypcję o 1 rok (12 miesięcy) od momentu zakupu czyli od września 2011 a nie od grudnia 2010 r. kiedy skończyła się poprzednia!

    To są moje warunki! Łącznie mam kilka licencji AutoMapy: 1 prywatnie i kilka na firmę! Żadnej nie aktualizuję póki co ... Czekam na w/w zmiany!

  • morette 280043, dnia Mon Mar 7 06:58:51 2011

    Oczywiście nie jest to idealny program jak wszystkie bo takich nie ma.

    Co rozumiesz pod pojęciem działa coraz słabiej - konkrety! Routing, szybkość działania, zawieszanie co? Odpowiem tak Ci tak, osoby które tak narzekają to takie osoby które nawet nie wiedzą jak wejść w ustawienia programu i ustawić parametry, a później wypowiadają się jaki to program jest zły.

    Nie przedłużaj masz takie prawo!!! Nie zgadzasz się na warunki licencji idź do konkurencji.

  • PPiotrek78, dnia Mon Mar 7 07:50:40 2011

    Nie będę strzępił języka na darmo!
    Wystarczająco dużo powiedziano już na ten temat!

    Jeśli chodzi o moje doznania z korzystania z wersji AutoMapy powyżej wersji 6,5 to nie zaznałem orgazmu wręcz przeciwnie zniechęcenie i obrzydzenie!

    Wszystko a nawet więcej na ten temat w podanym wyżej linku! Więcej komentować nie ma potrzeby! bo wszystko już powiedziano!

    Teraz tylko czkać na pozytywne zmiany! i marzyć o orgazmie!

  • armin84 004519, dnia Mon Mar 7 08:53:54 2011

    to jeździj na AM v.

  • armin84 004519, dnia Mon Mar 7 08:55:00 2011

    mniejszej od 6.5 :D ale coś jest na rzeczy, że co aktualizacja AM, to piszą "poprawki w algorytmach wyznaczania tras", ale nikt nie napisał, czy na lepsze czy na gorsze :D

  • Anonim, dnia Mon Mar 7 11:02:02 2011

    W wersji 6.8.0 Beta wprowadzono nowy typ drogi "Łatwy" - nie rozumiem na czym to polega. Czy AM dotychczas nie prowadziła w sposób łatwy ???.

    Z krytycznymi wypowiedziami o kolejnych wersjach o AM, nie zgadzam się, gdyż uważam, ża każda kolejna wersja działa lepiej ale trzeba poczytać instrukcję i właściwie ustawić urządzenie. Podpowiem, że przy zaznaczeniu zbyt dużej iliści blokad w MiploTrafic, AM może wyprowadzić na manowce :) Ja pobieram tylko bezdroża, drogi nieistniejące, klęski żywiołowe oraz roboty drogowe ale tylko drogi zamknięte. Nie pobieram ruchu wahadłowego i zwężeń dróg. Wypadków drogowych też nie pobieram, bo ta opcja przydatna tylko przy stałym połączeniu z internetem.
    Obowiązkowo mam zanaczoną funkcję "Antyblokady".

  • morette 280043, dnia Mon Mar 7 12:03:10 2011

    Widocznie ci co tak krytykują o tym nie wiedzą i później sieją popelinę.
    Ja też uważam że są poprawy z każdą nową wersją.

  • armin84 004519, dnia Mon Mar 7 12:14:09 2011

    do cześka: "Trasa Łatwa pozwala mniej doświadczonym użytkownikom dróg zaplanować trasę w taki sposób, by jej przejechanie było możliwe najłatwiejsze. Przy planowaniu trasy AutoMapa stara się omijać skręty w lewo, oraz unika zawracania. Jednocześnie, tam, gdzie będzie to możliwe, AutoMapa pracując w trybie trasy Łatwej stara się nie prowadzić przez ronda. Przy wyborze dróg przejazdu, priorytet nad danymi SmartRoutes/ LiveDrive! mają drogi możliwie najwyższej kategorii."

  • slavek123 000010, dnia Mon Mar 7 14:47:48 2011

    A jak najlepiej ustawic Auto Mape dla ciezarowych prosze o pomoc
    slavek123@op.pl

  • Anonim, dnia Tue Mar 8 09:58:59 2011

    Do "slavek123" - przedewszystkim musisz ustawić w opcjach urządzenia profil na "Samochody ciężarowe". Wtedy wchodzisz w Ustawienia/trasa/dane pojazdu i w drugiej zakładce wpisujesz dane pojazdu (wysokość, szerokość,długość, ciężary itp). Jeśli korzystasz z MiploTrafic, to powinieneś zaznaczyć wysokość, długość i ciężar pojazdu (wszystkie od najmniejszej do danych Twojego pojazdu}. jeśli przewozisz materiały niebezpieczne, to też trzeba zaznaczyć.

  • Anonim, dnia Tue Mar 8 13:26:56 2011

    Ukryty, dnia 06.03.2011, 14:07: z tego tekstu tylko mogę wywnioskować, że masz ustawione wszystkie możliwe blokady, więc nie miej pretensji do AutoMapa, że jeździsz jakimiś okrężnymi drogami.
    Używam AutoMapa od wersji 5.3 i nie mogę złego słowa powiedzieć o zmianach choć nie które są moim zdaniem bezużyteczne ale to jest chyba jak z telefonem komórkowym. Jak go kupujesz to chcesz mieć wszystko, a później i tak niczego w nim nie używasz ale warto je mieć.

    Ustawienia Czesiek4 są identyczne z moimi i zawsze sprawnie dojeżdżam na miejsce.
    PPiotrek78: jeżeli jesteś z Górnego Śląska (Katowice) to zapraszam do mnie do sklepu na darmowe szkolenie :-)

  • zygterada 000029, dnia Tue Mar 8 15:52:43 2011

    mcza, przeczytałem twój artykuł i chętnie bym skorzystał z twojej wiedzy, mieszkam w Tychach.

  • Anonim, dnia Tue Mar 8 22:42:34 2011

    zygterada: zapraszam, zapraszam :-) namiary wysłałem wiadomością wewnętrzną

  • fmcpolska, dnia Thu Mar 10 07:39:24 2011

    morette poświęciłem więcej niż 15 minut na konfigurację, jeżdżę zazwyczaj na optymalnej lub szybkiej trasie, tak więc nie pisz głupot i nie rób ze wszystkich użytkowników ignorantów, bo używam AM od wersji 5.5 i potrafię optymalnie ją skonfigurować. Za radą Czesiek4 zmodyfikowałem ustawienia MiploTraffic zobaczymy jaki będzie efekt. Może faktycznie ustawienia MT dużo mieszają.

  • morette 280043, dnia Thu Mar 10 20:25:40 2011

    fmcpolska, większość tych co tak piszą to właśnie ignoranci, wiem to z doświadczenia jako moderator Miplo, tak samo jak ustawiają program, tak samo dodają punty do Miplo bez przeczytania zasad dodając je na pałę. ja też używam AM od 5 lat i nie mam większych problemów.

  • Anonim, dnia Fri Mar 11 08:19:06 2011

    moerette, sam jesteś ignorantem i to zadufanym w sobie. Nie chwal się tym moderowaniem, bo robiłem to dłużej i od samego początku Miplo. AM idzie w stronę zbędnych bajerów i bzdetów, a że to niektórym się podoba, bo omiająją niesistniejące korki i zatory, to już ich problem. Okres użytkowania AM 5 lat, to mizerny okres :-)

  • Anonim, dnia Fri Mar 11 10:01:54 2011

    "Ukryty" - ujawnij swój profil to wtedy zobaczymy czy mówisz prawdę :))

  • morette 280043, dnia Fri Mar 11 10:41:56 2011

    Ukryty to pewnie były globalmoderator który niezależnie czy AM będzie super to i tak będzie narzekał bo mu podziękowali przepraszam sam się obraził i odszedł - Ujawnij się, czego się boisz!!! Nie boje się napisać ze swojego nicka bo też mógł bym to zrobić jako Ukryty.

  • foland 000010, dnia Fri Mar 11 13:43:54 2011

    Mam wrażenie, ze część autorów postów nie pamięta o prostej zasadzie 50/50, czyli 50% rozumu 50% nawigacji.
    Faktem jest,że ustawianie nawigacji w Automapie do prostych nie należy. Piszę z perspektywy użytkownika nawigacji Garmin i Tomtom. Uważam,że powinny być dwa interfejsy do wyboru i to od razu na ekranie startowym. Jeden prosty, a w nim 2 góra 3 parametry: dokąd, rodzaj trasy, omijaj. W tym interfejsie byłyby standardowe ustawienia wyświetlania i regulacji parametrów ustawione na sztywno. Drugi interfejs to ten który jest obecnie. W tej sytuacji każdy użytkownik byłby chyba zadowolony.

  • miroslawd 000409, dnia Sat Mar 12 10:54:28 2011

    Wszystkim i tak nie dogodzisz ! Oczywiście, że AM mogła by być dokładniejsza np: jadę sobie np: do W-wy drogą nr 10 (optymalna) chcę jechać przez Płońsk a tu za Lipnem AM kieruję mnie nagle do drogi lokalnej nr 559 na Płock, dlaczego oto jest pytanie? Ale do takich niuansów można się przyzwyczaić (można zaznaczyć przez). Trudno natomiast pojąć dlaczego AM kieruje objazdem, kiedy roboty drogowe na odcinku skończyły się ponad 6 miesięcy temu lub jest ruch wahadłowy (wyłączony AM'Traffic). Co do pierwszych ustawień niestety trzeba poświęcić trochę czasu. Dziwnym jest też fakt dodawania wodotrysków - dotyczy AM Polska - takich jak "Nowe języki interfejsu użytkownika: portugalski i hiszpański" i innych, czyżby dla cudzoziemców - myślę, że oni maja swoje mapy. Zauważyłem także błędy w "Asystentcie Pasa Ruchu" np: ul. czteropasmowa, są dwa pasy do skrętu w lewo ale asystent upiera się przy jednym i to jeszcze nie przy tym skrajnym tylko środkowym ale do tego tez można się przyzwyczaić.

  • Anonim, dnia Sat Mar 12 11:43:31 2011

    Do "mirosławd' - jeśli pobierasz dane z AN'Center to takie przekierowania są normalne, ponieważ w tym miejscu napewno powstawały korki w tych godzinach i AM uznała, że objazdem będzie szybciej.
    Miałem taki przypadek w Oławie k/Wrocławia, kiedy nagle z drogi głównej AM skierowała mnie przez parking na objazd drogami osiedlowymi. Byłem trochę zdziwiony ale posłuchałem. Okazało się, że słusznie, bo wyjechałem na drogę główną za miejscem kończenia się korków.
    Co do asystenta pasa ruchu, nie znam odpowiedzi bo nie miałem takiego przypadku.

  • miroslawd 000409, dnia Sun Mar 13 09:20:54 2011

    Zgodziłbym się z "Czesiek4" ale w tym miejscu (był remont, wahadła) już dawno nic się nie dzieje - żadnych korków. Dane nie pobieram przez AM'Center" tylko przez "MiploSync". Być może to to samo i tu całkowicie się zgadzam z "foland" i jego mądrością "...zasadzie 50/50, czyli 50% rozumu 50% nawigacji" oczywiście każdy decyduje za siebie jak jechać.

  • Anonim, dnia Sun Mar 13 09:57:24 2011

    W nawiązaniu do "dziwnego zachowania" AM to wrzucę swoje 2 grosze.
    Nie pamiętam teraz dokładnie ale na jednej z dróg prowadzących z Rybnika na południe odbywały się remonty dwóch wiaduktów. Drogą była zamknięta dla ruchu i jeden z moich znajomych denerwował się dlaczego AM prowadzi go jakimiś bokami. Przyjrzałem się głębiej wyznaczonej trasie i okazało się, że ktoś ustawił tam słusznie blokady ale niestety już nie pamiętał o ich usunięciu po zakończeniu prac remontowych.
    Wnioski: użytkownicy dodają blokady ale już nie pamiętają o ich usunięciu po zakończeniu prac i późnej mamy takie "kwiatki" więc zasada 50/50 jest jak najbardziej uzasadniona.

  • kmg61 000760, dnia Mon Mar 14 13:24:42 2011

    Jeździłem ostatnio sporo z wersją Beta 6.8 i nie było problemów. Prawdą jest że program nie nadąża za stanem aktualnym dróg (dla przykładu. Oś.Witosa w Rzeszowie-pomylone nazwy ulic. Pisałem o tym do AM jakieś 8 miesięcy temu i nic. Na miejskiej obwodnicy miasta podwyższono prędkość z 50 do 70 prawie rok temu. AM dalej pokazuje 50. ). Co do ustawień to niestety, żeby z czegoś korzystać to najpierw trzeba przeczytać instrukcję i ustawić parametry urządzenia. Jest naprawdę różnica w użytkowaniu urządzeń dawniej a dzisiaj. Kierowca malucha będzie miał problem z porsche choć to auto i to auto. To "choć" robi różnicę.

  • Ukryty 235579, dnia Mon Mar 14 18:40:44 2011

    Gdybyś wtedy wstawił POI z właściwymi nazwami ulic pewnie już byłoby to zmienione, w obecnej aktualizacji takich poprawek na mapach jest więcej niż mnóstwo.

  • anra_pl 654585, dnia Tue Mar 15 08:13:42 2011

    W poprzedniej wersji AM wiele pisałem - i tak tego nikt nie czyta dot. twórców AM). I ponownie tylko zmiany (ale nie sukcesy -informatyków).
    O NAS pasjonatach ani słowa (ile nowych adresów, ile nowych numerów, ile punktów POI dodano). Ale wielu z nas obserwuje AM i sami musimy sobie podziękowć. (sądzę że nas na to stać, i tylko nas)
    Pozdrawiam Wszystkich

  • Ukryty 235579, dnia Tue Mar 15 09:36:10 2011

    Ile czego nowego dowiesz się jak ukaże się oficjalna wersja AM 6.8,
    ta informcja pojawia się zawsze na tej stronie:
    http://www.automapa.pl/?PEI=10533&lng=PL
    Jak chcesz żeby twórcy AM przeczytali co napisałeś, to nie pisz komentarzy pod artykułem moderatora, tylko napisz do nich.

  • mariusz090 016023, dnia Wed Mar 16 10:13:58 2011

    A kiedy ukaże się wersja finalna AM 6.8??

  • kmg61 000760, dnia Wed Mar 16 10:17:55 2011

    "Ukryty"-problem polega na tym że na mapie Targeo adresy są prawidłowe a w AM już nie.

  • Ukryty 235579, dnia Wed Mar 16 16:36:31 2011

    Bez jaj, na Targeo jest ta sama mapa tylko trochę starsza. Poza tym to wcale nie przeszkadza w naniesieniu poprawek na Miplo.
    Masz na myśli to że 6 budynków przy Krajobrazowej ma adres Niemena, czy coś innego?

  • sp2sci 001392, dnia Wed Mar 16 22:18:47 2011

    No bez jaj. Jak można nazwać betę aktualizacją. Wysłałem kilka błędów do poprawki które doprowadzają mnie do szewskiej pasji. Jak chociażby minimalizacja AM w poziomie zawiesza PDA. Po takim zwisie trzeba przeinstalować cały program bo chodzi kilkanaście razy wolniej, zwłaszcza w historii i swoich punktach, a mam HD2 który to jest w/g programistów kompatybilny z programem!!! Tak przy okazji powiem że AM bawię się kilka lat i robię tygodniowo do 2,5tys. km.

  • morette 280043, dnia Thu Mar 17 10:06:49 2011

    Mam HD2 i nigdy nie wystąpił taki przypadek o którym piszesz. Pytanie czy jakiś program który masz zainstalowany nie gryzie się z AM lub ROM nie wiem może masz nie oryginalny (przypuszczenie) powoduje takie objawy u ciebie. Nie koniecznie to przyczyna samej AM. Co do Bety to tylko wersja testowa , choć masz już zajawki zmian w programie i na pewno z każdą prawie wersją nowsza mapa wiec jest pewnego rodzaju aktualizacją. Instalujesz, zgadzasz się na warunki pobrania i używania bety wiec możesz zgłaszać ewentualne poprawki i wpływać na zmiany w programie i poprawę jego działaniu lub czekać na wydanie finalnej wersji.

  • morette 280043, dnia Thu Mar 17 10:08:16 2011

    Nie chcesz czekasz na wydanie finalnej wersji i tyle.

  • wal 076278, dnia Sun Mar 20 04:59:32 2011

    Prawdopodobnie zostanę ponownie ocenzurowany i "wykasowany". Po ostatnim usunięciu mojego postu w innym wątku - który był paradoksalnie w obronie AM, powiedziałem administratorowi miplo, że już więcej nie będę się wypowiadał na stronie miplo.pl. Ale nie mogę zdzierżyć jak się wypowiadają niektórzy po wyżej.

    Cytat: "PPiotrek78, dnia 06.03.2011, 17:49
    NIE OBRAŻAJCIE LUDZI KTÓRZY UŻYWAJĄ AUTOMAPY OD LAT I WIDZĄ AKTUALNIE PROBLEM WIEC NARZEKAJĄ!
    Faktem jest że od wersji AutoMapy 6,5.... "

    Jesteś śmieszny, ja korzystam z AM od wersji 3 o ile pamiętam z literką R a były następne i TO JEST OD LAT!

    @anra_pl
    Cytat:"O NAS pasjonatach ani słowa "
    Waż na słowa, popatrz na swój profil, że nie wspomnę o PPiotrek78, a popatrz na mój i innych byłych pasjonatów!

    @motte
    Cytat: "Ukryty, dnia 11.03.2011, 08:19
    moerette, sam jesteś ignorantem i to zadufanym w sobie. Nie chwal się tym moderowaniem, bo robiłem to dłużej..."

    To nie ja napisałem ale się z tym zgadzam, ale też zgadzam się z Twoim zdaniem, że większość użytkowników nie czyta instrukcji programu i nie poświęca czasu na jego konfiguracje. To jest program cyfrowy jak np: Media Player i tak jak MP tak AM, by działał w/g naszych oczekiwań należy go skonfigurować. Natomiast masz problem - co "ukryty" to myślisz , że to były globmoderator. Ja w ramach protestu w związku ze zmianami na miplo, wcześniej od niego zrezygnowałem z moderowania. Nie zgadzałem się z nim w wielu kwestiach. Ale jak by panowały zasady punktacji w moderowaniu t.z.w. miplomile od dajmy na to, 2008r. to on by miał ich ze dwa miliony. Zastanów się chwilę. Ile wstawiłeś POI albo foto? Nie masz monopolu na wiedzę.

    Osobiście uważam, że AM jest co raz lepsza choć mająca wiele wad. Dla osób, które mówią, że nie przybywa adresów, to nie jest prawda. Nie mieszkacie w całej Polsce czy tym bardziej w całej Europie, tylko lokalnie, w danym miejscu i dla nie których, aktualizacja adresów jest niesatysfakcjonująca ale postępuje.

    Ostatnio zmodyfikowany Mon Mar 21 14:38:53 2011 przez
  • sp2sci 001392, dnia Mon Mar 21 13:12:09 2011

    Morette.
    Ciekawe co piszesz tym bardziej że AM przyznała się do błędu w mailu.
    Masz oryginalny zestaw. To podłącz i zobacz co się będzie działo.
    A telefon mam oryginał 3.14 z spolszczeniem od sunnysoftu na gwarancji nigdy nie grzebany.
    Mam czekać na wydanie końcowe? Jasne tylko że dzięki wychwyceniu takich błędów AM ukazuje się w miarę normalnie chodząca.
    Zresztą ile było przypadków wydania końcowego źle współpracującego z HD2?

  • jknext, dnia Sun Apr 3 09:44:54 2011

    Witajcie. Ogromny natłok informacji ( np nazwy ulic ) w szczególności w dużych miastach powoduje brak widoczności wytyczonej trasy. Jadę kierując się tylko komendami głosowymi. Mapa zamiast prowadzić wybraną trasą szybką z uporem maniaka wprowadza mnie w sam środek zakorkowanych miast. Żenada.

  • armin84 004519, dnia Wed Apr 6 11:56:54 2011

    chyba chodzi o poziome etykiety ulic, można je w ustawieniach wyłączyć :]

Zaloguj się